• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3517 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

عامل قتل عام خانوادگي پدر خانواده بود

اعتماد| عامل قتل عام خانوادگي در شهرك دوكوهه انديمشك، پدر خانواده بود. او كه از بيماري رواني رنج مي‌برد، پس از كشتن همسر و دخترش، با شليك گلوله به زندگي خود نيز پايان داد.
دادستان عمومي و انقلاب انديمشك با اعلام اين خبر گفت: «بررسي صحنه جرم از جمله قفل بودن در ساختمان محل وقوع حادثه، كشف اسلحه در كنار جسد مرد، عدم سرقت اموال و نداشتن مساله اخلاقي و نحوه استقرار اجساد (سر دختر روي سر مادرش قرار گرفته بود) همگي نشان مي‌دهد كه پدر خانواده ابتدا همسر و دختر خود را با شليك گلوله كشته و سپس به سمت خود نيز تيراندازي كرده است.»
به گفته صادق جعفري چگني، براساس يافته‌هاي پليس، پدر خانواده - عامل قتل- مردي 33 ساله است كه نه تنها خود از بيماري رواني رنج مي‌برد بلكه دختر 5 ساله‌اش هم معلوليت شنوايي و بينايي داشت. او پيش از اين نيز چند بار تقاضاي انتقال محل كار خود به لرستان را كرده اما با عدم موافقت از سوي كارفرمايانش روبه‌رو شده بود.
چهارشنبه 8 ارديبهشت امسال، جسد سه نفر از اعضاي يك خانواده (پدر، مادر و دختر) در خانه‌شان در شهرك دوكوهه انديمشك كه با شليك گلوله به قتل رسيده بودند، از سوي يكي از آشنايان‌شان پيدا شد. او پس از باخبركردن ماموران پليس از حادثه گفت: چند روز بود كه خبري از آنها – كشته‌شده‌ها – نداشتم براي همين، روز حادثه، به خانه شان رفتم تا حال‌شان را جويا شوم اما وقتي رسيدم، هرچه در زدم كسي جوابم را نداد. تلفن‌شان هم خاموش بود. خيلي نگران شدم براي همين با كمك همسايه‌ها در را باز كردم اما به محض ورود با جسدشان روبه‌رو شدم.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون