• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3525 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

پيدا و پنهان

محمود بهشتي لنگرودي آزاد شد

روز گذشته محمود بهشتي لنگرودي كه در بيمارستان بستري بود آزاد شد. به گزارش ايلنا، بستگان محمود بهشتي لنگرودي كه به دليل وخامت حالش از چند روز پيش در بيمارستان امام خميني بستري شده بود، از آزادي او خبر دادند. او از شهريورماه سال گذشته بازداشت شده بود. بهشتي لنگرودي به موجب سه حكم قضايي جداگانه، به تحمل ۱۴ سال حبس محكوم شده بود.


ملاقات ميرمحمود موسوي با برادر خود

ميرمحمود موسوي كه در هفته اخير توسط عده‌اي ناشناس با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته بود اين هفته با برادر خود ملاقات كرد. به گزارش شبكه‌هاي اجتماعي، ميرمحمود موسوي در ملاقات اين هفته فرزندان ميرحسين موسوي با والدين‌شان حضور داشته است.


كيوان مهرگان آزاد شد

كيوان مهرگان از زندان اوين آزاد شد. به گزارش جماران، افسانه پرچكاني، همسر كيوان مهرگان شاعر، مستندساز و روزنامه‌نگار با اعلام اين خبر گفت: با پيشنهاد دادستان محترم تهران و موافقت قاضي پرونده، آزادي مشروط همسرم پذيرفته شد و وي كه در مرخصي به سر مي‌برد، روز 22 ارديبهشت 95 از زندان اوين آزاد شد. همسر مهرگان افزود: از همه كساني كه در اين مدت همراه ما بودند سپاسگزاري مي‌كنيم و به‌طور ويژه از جناب آقاي حاجيلو، داديار ناظر زندان به دليل پيگيري پرونده تشكر مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون