• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3533 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ خرداد

دستگيري دو تروريست‌ در همدان

مديركل اطلاعات استان همدان با اشاره به اينكه استان در مسير مركز و استان‌هاي مرزي قرار دارد، گفت: اداره‌كل اطلاعات استان در دو مرحله موفق شد دو تن از تروريست‌ها را كه از اتباع ايراني بودند شناسايي و در محدوده استان دستگير كند. به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به سوالي مبني بر صحبت‌هاي وزير اطلاعات در خصوص دستگيري 20 گروه تروريستي در سال گذشته و سهم استان از آن، با تاكيد بر اينكه وضعيت امنيتي خوبي در استان همدان داريم، اظهار كرد: با وجود اينكه استان همدان همجوار استان‌هاي مرزي است اما در سايه خدمت نيروهاي امنيتي و عزيزان در اداره اطلاعات از بهترين امنيت برخورداريم.
مديركل اطلاعات استان همدان با اشاره به اينكه استان در مسير مركز و استان‌هاي مرزي قرار دارد، تصريح كرد: اداره‌كل اطلاعات استان در دو مرحله در انتقال گروه‌هاي تروريستي به ويژه داعش از مرز به سمت تهران موفق شد دو تن از تروريست‌ها را كه از اتباع ايراني بودند شناسايي و در محدوده استان دستگير كند.
وي در ادامه به چالش‌هاي امنيتي استان اشاره كرد و گفت: مهم‌ترين چالش، وجود سرويس‌هاي اطلاعاتي است به‌طوري‌كه آنها با چهار رويكرد جمع‌آوري اطلاعاتي به معناي عام، تاثيرگذاري بر تصميمات و تصميم‌گيران استان، ايجاد نارضايتي اجتماعي و ايجاد خرابكاري صنعتي فعاليت مي‌كنند كه البته آخرين رويكرد كمتر در استان ديده مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون