• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3536 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد

خبر كوتاه

لغو دوباره كنسرت «مازيار فلاحي» در يزد

برگزاري كنسرت مازيار فلاحي در يزد كه پيش از اين از اول و دوم خرداد به ديروز و امروز موكول شده بود بار ديگر به تعويق افتاد تا معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد درباره دلايل اصلي اين اتفاق توضيحاتي ارايه دهد.  سيدخلف حوتي‌نژاد، معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، صبح ديروز در توضيح دلايل لغو اين كنسرت، علت تعويق آن را همزماني اجراي آن با آيين تشييع پيكر يكي از شهيدان مدافع حرم و اجلاس جهان اسلام در يزد عنوان كرد. حوتي‌نژاد بدون اعلام زمان جديدي براي اجراي مجدد اين كنسرت، آن را به بعد از هماهنگي با مازيار فلاحي موكول كرد. پس از بروز حواشي و شايعه‌هايي مبني بر ارتباط برگزاري اين كنسرت همزمان با سالروز دوم خرداد 1376، شماري از فعالان سياسي و ائمه جمعه مناطق مختلف استان يزد به‌طور مستقيم و غيرمستقيم نسبت به اين موضوع، موضع‌گيري كرده بودند.


گفت‌وگو با شهاب حسيني در «حوض نقره»

برنامه راديويي «حوض نقره» جمعه اين هفته با شهاب حسيني، برنده نشان نخل طلاي كن گفت‌وگو مي‌كند. اين برنامه با حضور شهاب شهرزاد و سعيده جاني‌خواه به بررسي جايگاه سينماي ايران در جهان مي‌پردازد و تاريخچه فيلم‌هايي را كه در سطح بين‌الملل تاكنون مطرح شدند، مرور مي‌كند. گزارش‌هاي تينا ميركريمي از مردم در سطح شهر در مورد فيلم‌هاي در حال اكران، گزارش پرفروش‌ترين فيلم‌هاي سينمايي گيشه و مرور رويدادهاي سينمايي در هفته‌اي كه گذشت از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است. «حوض نقره» با اجراي مهرناز فقيهي ساعت 15 روز جمعه از راديو ايران پخش مي‌شود.


ركورد برادوي با 3/13ميليون تماشاگر در يك سال

ركورد تماشاگران تئاترهاي برادوي در فصل 16- 2015 شكسته شد. در اين دوره 3/13 ميليون نفر به تماشاي نمايش‌هاي برادوي رفتند. اين ركورد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 6/1 درصد افزايش داشت. در اين فصل 39 نمايش جديد شامل سه رويداد ويژه، 20 نمايش و 16 موزيكال در برادوي به صحنه آمدند. يكي از نمايش‌هايي كه كمك‌ شاياني به افزايش تماشاگران برادوي داشت، موزيكال برنده جايزه توني «هميلتون» بود. در ميان نمايش‌هاي غيرموزيكال نيز «ماجراي عجيب سگ در شب» با فروشي برابر با 9/32 ميليون دلار، پرفروش‌ترين نمايش لقب گرفت. خبرآنلاين


درگذشت بازيگر فيلم‌هاي «پلنگ صورتي»

«برت كوك»، بازيگر انگليسي كه سابقه بازي در نقش مقابل «پيتر سلرز» در فيلم‌هاي «پلنگ صورتي» را داشت در 85 سالگي درگذشت. «برت كوك» بيشتر براي بازي در فيلم «پلنگ صورتي» در نقش «كي‌تو» دستيار بازرس «كلوزو» به شهرت رسيده بود و سابقه بازي در سه فيلم از مجموعه «جيمز باند» را نيز در كارنامه سينمايي داشت. كوك در هفت فيلم از مجموعه فيلم‌هاي پلنگ صورتي بين سال‌هاي 1964 تا 1993 بازي كرد و براي آخرين‌بار در حالي در سال 1993 در اين فيلم بازي كرد كه «روبرتو بنيني» ايفاگر نقش بازرس «كلوزو» بود. ايسنا


نمايش «سرگيجه» به تالار حافظ مي‌رود

«سرگيجه» عنوان تازه‌ترين نمايشي است كه سجاد افشاريان تهيه‌كنندگي آن را برعهده دارد و از تاريخ 16 خردادماه همزمان با ماه مبارك رمضان در تالار حافظ روي صحنه مي‌رود. كارگرداني اين اثر نمايشي به طور مشترك بر عهده پويا صادقي و ايمان صيادبرهاني است. نمايش «سرگيجه» در سي و دومين جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و توانست جايزه ويژه گروه «بازيگران خانه تئاتر» را دريافت كند.
«مميرو» به اروپا مي‌رود
فيلم «مميرو» پس از كسب موفقيت در جشنواره‌هاي آسيايي بوسان و پونا به فستيوال فيلم‌هاي ايراني كلن آلمان و جشنواره فيلم‌هاي متنوع ايراني زوريخ سوييس دعوت شد. اين فيلم دومين اثر هادي محقق پس از «او خوب سنگ مي‌زند» است كه توانسته بود در جشنواره‌هاي مختلف جهاني به نمايش درآيد. جشنواره زوريخ در دو بخش برگزار مي‌شود و فيلم مميرو در بخش رقابتي با 10 فيلم ايراني رقابت مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون