• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3545 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

خبر كوتاه

حمله به هاشمي و روحاني از درون جامعه روحانيت مبارز

احمد سالك از مخالفت اعضاي جامعه روحانيت با قرار گرفتن نام هاشمي در ليست جامعه روحانيت خبر داد و گفت: قرار گرفتن اسم هاشمي در ليست خبرگان تصميم كميته سياسي بود و اعضاي جامعه روحانيت به اين موضوع اعتراض كردند.  عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز اظهار داشت: بنده به صراحت مي‌گويم جامعه روحانيت آقاي هاشمي را در ليست خود نگذاشت و كميته‌ سياسي اين تصميم را گرفتند. بنده عضو جامعه روحانيت هستم و در بحثي كه صورت گرفت بنده و چند نفر ديگر با قرار گرفتن اسم آقاي هاشمي در ليست مخالفت كرديم، وي با اشاره به خطر جريان نفوذ تصريح كرد: بزرگ‌ترين هدف جريان نفوذ رفتن به سمت مراكز تصميم‌گيري جمهوري اسلامي است، البته من مأذون نيستم كه بيشتر توضيح دهم اما در اين حد بگويم كه در بودجه 95 ما رد اين مسائل را مي‌بينيم. فارس


بيانيه حزب اتحاد ملت ايران درباره دهمين دوره مجلس

حزب اتحاد ملت ايران اسلامي در بيانيه‌اي به مناسبت آغاز به كار دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، ضمن مروري بر چگونگي شكل‌گيري اين مجلس، نسبت به دستاوردهاي آن ابراز اميدواري كرد. در اين بيانيه آمده است: دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حالي آغاز به كار كرده است كه چگونگي پيدايش آن در انتخابات ۷ اسفند و۱۰ ارديبهشت، حاوي پيام‌ها و درس‌هاي سياسي مهمي است؛ پيام‌هايي كه توجه به آنها وظيفه همه نمايندگان محترم مجلس تا پايان دوره ۴ ساله حضور خود در نهاد قانونگذاري كشور و ساير نهادهاي حكومتي در همكاري با مجلس، براي تحقق آنهاست.


پايان عصر اصلاح‌طلبي و اصولگرايي به ادعاي «الف»

پايگاه اطلاع‌رساني الف وابسته به احمد توكلي نماينده پيشين مجلس با انتشار يك يادداشت، طي برداشتي از سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام مدعي پايان عصر اصلاح‌طلبي و اصولگرايي شد. نويسنده در اين يادداشت آورده است: عصر اين دوگانه پايان يافته است چرا كه هر نوع زايش و رويش جديدي از اين دست دوگانه‌هاي كاذب، محكوم به شكست است. دوگانه‌هايي از جنس چپ و راست و امتداد آن تا اصولگرايي و اصلاح‌طلبي، ظرفيت لازم را براي ساخت يك جبهه حق تمام عيار مقابل استكبار ندارد. رهبر انقلاب از مدت‌ها پيش دوگانه‌هاي غيرواقعي را با طرح ضمني دوقطبي انقلابي- ضدانقلابي به چالش كشيدند. با اين حال در سالگرد ارتحال امام با ترسيم همراه با جزييات از اين دوقطبي اصيل، روش سياست‌ورزي در داخل و نحوه مواجهه با دشمن را تغيير و مورد بازسازي قرار دادند. نويسنده پس از ذكر پنج دليل، اينچنين نتيجه‌گيري كرده است: با اين وصف بايد به زودي شاهد شكل‌گيري تعاملات جديد سياسي و دسته‌بندي‌هاي متفاوت در حوزه سياست باشيم و صدالبته كه جريان متدين و البته انقلابي‌ترها مقدم در اين مجاهده سياسي‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون