• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3565 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران مطرح كرد

۱۰۰ هزار موشك از لبنان آماده پرتاب به سمت رژيم‌صهيونيستي

گروه سياسي| جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: فقط در لبنان ۱۰۰ هزار موشك آماده پرتاب به سمت رژيم‌صهيونيستي است. به گزارش تسنيم، جمله‌هاي كليدي اظهارات سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نمازجمعه روز قدس به شرح زير است:
 امروز ظرفيت امحا، محو و فروپاشي رژيم‌صهيونيستي بيش از هر زمان ديگري فراهم شده است، امروز بيش از يكصد هزار موشك از لبنان آماده پرواز هستند تا هر وقت ديده شود كه صهيونيست‌ها براساس برآوردهاي غلط به دنبال تكرار اشتباهات خود هستند، اين موشك‌ها با شليك فضا را پيموده و بر سر رژيم صهيونيستي فرود خواهند آمد و تحولات جديدي را فراهم خواهد ساخت.
 اما همه ماجرا فقط به همين يكصد هزار موشك خلاصه نشده، در سرتاسر سرزمين‌هاي اشغالي از كرانه باختري تا نوار غزه و شمال فلسطين و حيفا و تل‌آويو و هر نقطه ديگري از فلسطين اشغالي تحت هدف ده‌ها هزار موشك تخريب‌گر با برد بلند خواهند بود كه در اقصي نقاط اسلام مستقر شدند و منتظر دستور هستند تا يك نقطه سياه از جغرافياي سياسي را براي هميشه محو كنند.
  رژيم‌صهيونيستي نيز فاقد عمق راهبردي دفاعي است و اين از بزرگ‌ترين آسيب‌هاي اين رژيم منحوس و جعلي است، عمق زميني رژيم‌صهيونيستي در حد 14 الي 24 كيلومتر است و با يك هجوم از زمين كمرشان خواهد شكست و اگر صهيونيست‌ها دست به خطا بزنند تمام سرزمين‌هاي اشغال شده توسط مجاهدان ايثارگر و فداكار آماده حمله خواهد بود و ان‌شاءالله اين سرزمين‌ها آزاد خواهد شد و اين واقعيت جديدا شكل گرفته است.
 اين رژيم‌ها بدانند كه فصل توانايي امريكا براي بقاي رژيم‌هاي منفور خاتمه يافته كه اگر چنين نبود امريكا بايد مي‌توانست از شاه ايران، فرعون مصر، رهبران ليبي و ديگر كشورهاي حامي حمايت كند. امريكا امروز در بحران سرگرداني و عجز استراتژيك گرفتار است كه توانايي حفظ منافع راهبردي خود در منطقه را از دست داده است، توطئه و برنامه‌ريزي آنان در سوريه با شكست مواجه شده است.
 برخي رژيم‌هاي منطقه مي‌خواستند حفره امنيتي كوچكي در كشور به وجود بياورند اما با واكنشي قاطع مواجه شدند، به مسوولان مستقر در شمال عراق مي‌گويم كه به تعهدات خود پايبند باشند كه اگر از هر سمتي جمهوري اسلامي ايران با تهديد مواجه شود در هر نقطه‌اي كه باشد ما آن تهديد را ويران خواهيم كرد. به اين رژيم‌هاي ظالم هشدار مي‌دهم كه بازي كودكانه با دم شير را كنار بگذارند. اينجا ايران است سرزمين مرداني كه قدرتمندترين استخوان‌ها را شكسته‌اند، صبح پيروزي نزديك است و با همت ملت ايران تحت هدايت‌هاي رهبري اسلام قله‌هاي پيشرفت امنيت و اقتدار را در سرزمين‌هاي جهان اسلام فتح خواهيم كرد.
 فصل تسلط امريكا و صهيونيست‌ها در جهان اسلام در حال پايان است و آنها متوجه اين مساله شدند لذا با تغيير جهت و سياست به دنبال حفظ امنيت اسراييل در منطقه هستند. اما آنچه اتفاق افتاده نشانگر گردش موازنه قدرت است و انقلاب سنگ فلسطين امروز به انقلاب موشكي تبديل شده است.
 غرب و امريكا به دنبال سياست انحرافي در سوريه و عراق هستند اما توفيقي را نيز در اين راستا كسب نخواهند كرد، جنگ‌هاي 33 روزه، 22 روزه، 11 روزه و 55 روزه بين حزب‌الله و نيروهاي جهادي فلسطين از يك سو و رژيم صهيونيستي از سوي ديگر نشان مي‌دهد كه فضايي براي تنفس امن براي رژيم صهيونيستي وجود ندارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون