• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3565 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

شاكي، راه شناسايي متهم را هموار كرد

دستگيري متعرض به زن جوان از روي شماره پلاك خودرو

اعتماد| زني كه از سوي راننده يك خودروي سواري مورد تعرض قرار گرفته بود، با برداشتن بخشي از شماره پلاك خودروي متهم باعث دستگيري او از سوي پليس شد.
25 خرداد امسال زني جوان با مراجعه به كلانتري 171 تهران از وقوع تعرض به خود از سوي مردي ناشناس پرده برداشت. ماموران به سرعت پرونده‌اي با موضوع «آزار و اذيت» تشكيل دادند و براي رسيدگي به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ فرستادند. شاكي در اين پايگاه به كارآگاهان گفت: «روز حادثه در خيابان پاسگاه نعمت آباد بودم و مي‌خواستم به باقرشهر بروم. سوار يك خودروي پرشياي سفيد شدم كه راننده آن مردي حدودا 40 ساله بود و لباس فرم هم به تن داشت. مدتي كه از حركت خودرو گذشت، او ناگهان از مسير اصلي منحرف شد، چند بار خواستم از ماشين پياده شوم اما درهاي آن قفل بود. سرانجام راننده مرا به بيابان‌هاي اطراف برد و با تهديد مورد آزار و اذيت قرار داد. سپس در همانجا رهايم كرد و متواري شد.»
شاكي موفق شده بود بخشي از شماره پلاك خودروي متهم را به خاطر بسپارد. سرنخي مهم كه كارآگاهان موفق شدند با استفاده از آن، هويت مالك خودرو را (متهم) كه از مجرمان سابقه‌دار است شناسايي كنند. او مردي 40 ساله است كه در دو سال گذشته، دو بار از سوي كارآگاهان پايگاه شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير و روانه زندان شده بود.
سرانجام با شناسايي دقيق تصوير متهم، كارآگاهان محل سكونت او را در اسلامشهر شناسايي كردند و در عملياتي ضربتي، متهم را به دام انداختند. او پس از انتقال به پايگاه نهم پليس، مورد بازجويي قرار گرفت و در مواجهه حضوري با شاكي به جرم خود اعتراف كرد و گفت: «آن روز لباس فرم رانندگان فرودگاه به تن داشتم. شاكي را سوار كردم و در ميانه راه به بيابان‌هاي اطراف بردم و مورد تعرض قرار دادم.»
سرهنگ كارآگاه حسين زارع، رييس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان جزييات پرونده، ارتباط متهم با رانندگان فرودگاهي را رد كرد و گفت: «در تحقيقات مشخص شده كه متهم فاقد هرگونه سابقه كار رسمي يا استخدام تحت عنوان راننده خطوط فرودگاهي است. ضمن اينكه خودروهاي فرودگاه‌هاي تهران نيز از نوع پرشيا نيستند و همه آنها آرم و نشان مشخص دارند در حالي كه خودروي متهم، هيچ يك از اين موارد را نداشت و خودرويي شخصي بود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون