• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3575 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

اصولگرايان از احمدي‌نژاد حمايت نمي‌كنند

ابوالقاسم رئوفيان دبيركل حزب اسلامي ايران‌زمين

نتيجه بررسي صلاحيت آقاي احمدي‌نژاد به نظر شوراي نگهبان بستگي دارد اما مطمئنا تاييد صلاحيت نمي‌شود. اگر هشت سال دولت او و عملكردش را رصد كنند به سادگي در خواهند يافت كه رفتار و كردار او براي رياست‌جمهوري آن هم براي دوره سوم سازگار نيست. بعيد است كه شوراي نگهبان صلاحيت احمدي‌نژاد را تاييد كند. ضمنا حتي ممكن است كه او براي رياست‌جمهوري ثبت نام نكند.
جمع‌بندي‌ها و برآيند صحبت‌هايي كه از اردوگاه اصولگرايي به گوش مي‌رسد نشان مي‌دهد كه اصولگرايان قصدي براي حمايت از احمدي‌نژاد ندارند. مسلما آقاي احمدي‌نژاد تلاش مي‌كند براي انتخابات شوراهاي شهر و روستا تيم دلخواه خود را جمع كند و براي اين انتخابات برنامه‌اي جدي داشته باشد.
او افراد مورد نظر خود را براي اين انتخابات معرفي و حمايت خواهد كرد. خصوصا چون خودش نمي‌تواند در انتخابات رياست‌جمهوري موفق شود، احتمال برنامه‌اي جدي از سوي او در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا وجود دارد.
اميد است كه مردم نيز در انتخابات سال 96 فريب شعارهاي عوامگرايانه را نخورند و بر اساس عقلانيت تصميم‌گيري كنند. تجربه نشان داده افرادي كه وعده‌هاي كلي و مبهم مي‌دهند همواره به ضرر مردم رفتار كرده‌اند.
مردم به فردي به عنوان رييس‌جمهور راي نمي‌دهند كه بخواهد ماهيانه مبلغي را به حساب شان واريز كند اما شرايط توسعه در كشور رو به عقب افتادگي باشد. اين شيوه در ميان مردم مردود شده است. روساي جمهور در راستاي تكريم مردم بايد گام بردارند؛ نه اينكه آنها را فريب دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون