• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3577 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير

خبر كوتاه

محمدرضاخاتمي: برخي نمايندگان تجربه كار تشكيلاتي ندارند

نايب‌رييس مجلس ششم گفت: بعضي از اعضاي فراكسيون اميد، آن‌چنان تجربه‌اي در كار تشكيلاتي و فراكسيوني ندارند و بسياري از اين دوستان براي نخستين‌بار است كه وارد مجلس مي‌شوند. محمدرضا خاتمي در گفت‌وگو با ايلنا با انتقاد از طرح استيضاح وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي توسط يكي از اعضاي فراكسيون اميد و با بيان اينكه استيضاح آقاي ربيعي از سوي فراكسيون اميد تكذيب شد و در دستور كار نيست، عنوان كرد: فكر مي‌كنم براي اينكه فراكسيون جا بيفتد و بتواند درست عمل كند، نياز به كار بيشتري دارد. او خاطرنشان كرد: اعضاي فراكسيون اميد بايد براي پيشبرد برنامه‌ها، كار تشكيلاتي انجام دهند؛ اين درحالي است كه بعضي از اعضاي فراكسيون اميد، آن‌چنان تجربه‌اي در كار تشكيلاتي و فراكسيوني ندارند و بسياري از اين دوستان براي نخستين‌بار است كه وارد مجلس مي‌شوند. اين فعال سياسي اصلاح‌طلب يادآور شد: با اين حساب، شايد بروز چنين ناهماهنگي‌هايي در فراكسيون اميد، آنچنان غيرطبيعي و دور از انتظار نباشد. نايب‌رييس مجلس ششم همچنين گفت: اميدواريم، با تلاشي كه در راستاي ايجاد انسجام و وحدت در فراكسيون در حال انجام است، در آينده نزديك شاهد انجام اقدام‌هاي خوبي از سوي فراكسيون اميد باشيم. خاتمي در پايان با تاكيد بر اينكه خود نمايندگان بايد امور مجلس را پيگيري كنند، تصريح كرد: اخباري كه از داخل مجلس مي‌شنويم و صحبت‌ها و برنامه‌هايي كه از سوي عناصر اصلي تصميم‌گيرنده فراكسيون و جريان اصلاحات در مجلس دنبال مي‌شود، اين نويد را مي‌دهد كه هرچه زمان بگذرد، فراكسيون اميد منسجم‌تر و بهتر كار كند.

 

ولايتي: وقتي به موتلفه مي‌آيم، احساس مي‌كنم در جمع خودي‌ها هستم

علي‌اكبر ولايتي مشاور عالي مقام معظم رهبري كه در اجلاس دبيران استان‌هاي سراسر كشور حزب موتلفه اسلامي سخن مي‌گفت در خصوص اين حزب اظهار داشت: بنده هر زماني در مجموعه موتلفه اسلامي حضور پيدا مي‌كنم احساس مي‌كنم در جمع خودي‌ها هستم و كمتر جمع سياسي مانند موتلفه اسلامي است كه نسبت به آن احساس نزديكي فكري داشته باشم. به گزارش فارس، عضو هيات نظارت بر برجام در اين نشست درباره برجام گفت: امريكايي‌ها به تعهدات خود در برجام عمل نكرده‌اند، تحريم‌ها به طور كامل برداشته نشده و متاسفانه برخي شروط مقام معظم رهبري در برجام رعايت نشده است.


اكرمي: دولت در برخورد با مفاسد اقتصادي سياسي‌كاري نمي‌كند

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: معتقد نيستم كه دولت در برخورد با مفاسد اقتصادي، رويكرد سياسي يا تبليغاتي داشته باشد. سيدرضا اكرمي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به عملكرد دولت در برخورد با مفاسد اقتصادي در سه سال گذشته، اظهار كرد: من براي اظهارنظر در اين موضوع اطلاعات كافي ندارم اما مي‌توان گفت آنچه در زمينه فيش‌هاي نامتعارف حقوقي شاهدش بوده‌ايم، تنها مختص قوه مجريه نيست و در همه قوا چنين مواردي وجود دارد اما امروز همه بر اساس قانون تصميم گرفته‌اند كه با آن مقابله كنند، هرچند كه با مصيبت‌هايي چون فيش‌هاي نامتعارف حقوقي در بانك‌ها، موسسات خصوصي و غيره نيز مواجه هستيم. اكرمي در پايان اظهار كرد: معتقد نيستم كه دولت در برخورد با مفاسد اقتصادي، رويكرد سياسي يا تبليغاتي داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون