• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3602 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد

اميد ايران مغلوب جوان گرجستاني


اميد نوروزي با وجود بهره بردن از قرعه‌اي بسيار خوب نتوانست عملكرد قابل‌قبولي از خود به نمايش بگذارد و با يك شكست و يك پيروزي از رقابت‌هاي المپيك ريو كنار رفت.
نوروزي پس از پيروزي نزديك 2 بر يك مقابل حريف گمنام خود از ونزوئلا مقابل شامگي بولكوادزه دارنده مدال برنز اروپا در سال 2016 و قهرمان جوانان جهان در سال 2014 از گرجستان 2 بر صفر شكست خورد و با توجه به شكست اين كشتي‌گير گرجستاني در مرحله نيمه‌نهايي مقابل داوور استفانك صرب، نوروزي وداع تلخي با المپيك ريو داشت. كشتي‌گير صربستاني اين مسابقه را 7- صفر برنده شد.
قاسم رضايي نيز ديگر كشتي‌گير ايران در روز پاياني بود كه او نيز پس از كسب يك پيروزي 8 بر صفر مقابل كشتي‌گير ونزوئلا در دور بعد مقابل كشتي‌گير نه چندان مطرح كوبا با نتيجه 4 بر صفر شكست خورد تا با اين شكست ناكامي كشتي فرنگي ايران در المپيك ريو كامل شود.
حذف و شكست چهره‌هاي شاخص كشتي فرنگي ايران در المپيك ريو در حالي رقم خورد كه مهم‌ترين عامل شكست كشتي‌گيران ايراني تحليل شديد قواي جسماني و به قول معروف وا دادن در سه دقيقه دوم مبارزات‌شان آن هم مقابل حريفان گمنام جهاني بود و مشخص نيست فرنگي‌كاران ايران كه طي يك سال اخير مدام در اردوهاي مختلف تيم ملي زير نظر بنا كار كرده‌اند چرا تا اين حد با مشكل جسماني مواجه بودند.
تركيب تيم ملي كشتي فرنگي در المپيك ريو همان تركيب ايران در المپيك چهار سال پيش لندن بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون