• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3608 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور

مشاور عالي رييس‌جمهور عملكرد گروه سايپا را موفق و قابل تقدير ارزيابي كرد

مشاور عالي رييس‌جمهور در خصوص طراحي محصولات جديد كه در سال‌هاي آينده از طريق سايپا به بازار ارايه مي‌شود، گفت: اين موضوع بسيار خوشحال‌كننده است و اميدوارم مديران گروه سايپا بتوانند اين برنامه‌ها را به نحو احسن به اجرا بگذارند.
 به گزارش سايپا نيوز، محمدعلي نجفي، مشاور عالي رييس محترم جمهور ضمن بازديد از مركز تحقيقات و نوآوري سايپا طي جلسه‌اي با مديرعامل و مديران ارشد گروه سايپا، از فعاليت‌هاي اين گروه خودروساز در زمينه تحقيق و توسعه محصولات جديد مطلع شد.
 نجفي، نقش صنعت خودرو در اقتصاد و اشتغال كشور را بسيار مهم و حساس دانست و گفت: بر اساس گزارشات ارايه شده اين صنعت حدود 18 درصد ارزش افزوده بخش صنعت و حدود 7/2 درصد از توليد ناخالص را شامل مي‌شود و همچنين 400 هزار شغل مستقيم و 500 هزار شغل غير مستقيم ايجاد كرده و نقش بسيار مهمي در اقتصاد و اشتغال كشور ايفا مي‌كند.
 وي افزود: در آغاز دولت تدبير و اميد اين صنعت با مشكلات زيادي از لحاظ مالي، فني و تكنولوژي و مديريتي روبه‌رو بود، اما در طول سه سال گذشته اقدامات خوبي انجام و اين صنعت دچار تحول شده و نتايج آن را در محصولاتي كه به بازار عرضه خواهد شد و در كيفيت بهتر محصولات و رضايتمندي مصرف‌كنندگان از توليد داخلي خواهيم ديد.
مشاور عالي رييس‌جمهور تصريح كرد: در اين برهه زماني و شروع دولت تدبير و اميد وضعيت گروه سايپا بسيار نامطلوب بود و اين گروه با مشكلات متعددي روبه‌رو بود ولي در حال حاضر وضعيت مناسبي دارد كه جاي قدرداني از مسوولان اجرايي وزارت صنعت به خصوص مديران ارشد گروه سايپا وجود دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون