• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3612 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

نمايندگان در نطق‌هاي ميان دستور چه گفتند؟

  جهانبخش محبي‌نيا، نماينده مردم مياندوآب، تكاب و شاهين دژ در مجلس: 300 ميليارد تومان پول در حال در اختيار نهادي مانند سازمان تبليغات اسلامي قرار مي‌گيرد و بايد سوال كرد مابه ازاي اين ميزان اختصاص بودجه به توليد فرهنگ دست مي‌يابند كه پاسخ اين است؛ خير و هيچكس هم جرات نمي‌كند از اين نهاد حسابرسي يا سوال كند. در جدول ۱۷ بودجه، نزديك به ۵۰ موسسه غيردولتي ميلياردها تومان پول اين ملت را دريافت مي‌كنند و نظارتي بر آن نيست.
   سيد اميرحسين قاضي‌زاده‌هاشمي، نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس: از اينكه اين روزها برخي دولتمردان دلسوز جوانان مشهدي شده‌اند خوشحالم، ولي يادآور مي‌شوم اولويت امروز جوانان مشهد مقدس بيكاري است كه بيش از 100 درصد افزايش يافته و در سال‌هاي اخير پديده، ميزان، پرديسبان، ثامن‌الحجج، كم‌آبي و حاشيه‌نشيني است، از اين رو اگر هدف خدمت به جوانان مشهد است اين مشكلات را مرتفع و به آنها رسيدگي كنيد نه دو قطبي‌سازي فرهنگي با اهداف سياسي.
  حشمت‌الله فلاحت‌پيشه، نماينده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس: چين با يك و نيم ميليارد نفر جمعيت داخل كشور خود را سالم نگه داشته ولي واسطه‌هاي ناسالم ايران را به زباله‌دان اجناس ناسالم چيني تبديل كرده‌اند. رانت كماكان در اقتصاد ايران حكومت مي‌كند و فيش‌هاي نجومي تنها بخش كوچكي از غارت بيت‌المال در كوران فسادها و تباني‌هاي مديريتي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون