• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3612 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

قدرت‌نمايي دو جوان منجر به اسيدپاشي شد

اعتماد| آرمان و ميثم دو جوان 29 و 30 ساله در پي يك درگيري از ناحيه صورت و بدن مورد حمله اسيدپاشي قرار گرفتند. اين حادثه در ساعت يازده و پانزده دقيقه پنجم شهريورماه در پارك بازيافت واقع در خيابان خسرو احمد به كلانتري 160 خزانه اعلام شد. يكي از دو مصدوم اسيدپاشي به نام آرمان از ناحيه چشم آسيب شديد ديده و تحت عمل جراحي قرار گرفت. اما ميثم در صحبت‌هايش به پليس گفت: «آن روز به همراه دوستانم در پارك نشسته بوديم كه ناگهان از 40 متر آن طرف‌تر خودمان سروصدايي شنيديم. بر طبق گفته‌هاي دوستانم متوجه شدم كه يكي از بستگان دور من به نام بهرام قصد دارد با كسي دعوا كند. براي ميانجيگري و جلوگيري از دعوا به محل رفتم ولي همين كه آنجا رسيدم ديدم فردي يك ظرف حاوي اسيد را به سمت مردم گرفته و روي‌شان مي‌پاشد. بخش خيلي زياد از اسيد روي صورت و بدن من و آرمان پاشيد. همان موقع احساس سوزش شديدي كردم و ديگر بعد از آن چيزي يادم نمي‌آيد.» پليس از روي مشاهدات شاهدان اسيدپاشي متهمان را شناسايي كرد. متهم اصلي پرونده مجيد نام دارد كه متولد سال 1353 بود. مجيد به همراه برادرش با بهرام درگير شده و روي طرف دعوا اسيد ريختند. خانه مجيد در خيابان كارگر جنوبي بود و محل كارش در خيابان آذربايجان. مجيد در ساعت هفت و نيم روز هفتم شهريورماه دستگير شد و در اعتراف‌هاي خود به پليس درباره شب حادثه گفت: «محل كار من نزديك پارك است. من در محل كارم مشغول درست كردن ماشين بودم كه بهرام به همراه چند نفر ديگر چاقو به دست آمدند سراغ من و دوره‌ام كردند. ناگهان يكي از آنها مايعي به سمت ماشين پاشيد كه بدنم شروع به سوزش كرد. به قصد فرار به مغازه كناري رفتم اما آنها من را تعقيب كردند و با آجر و سنگ به سمتم حمله‌ور شدند. كارگران مغازه‌هايي كه آنجا بودند شاهدند كه چگونه به سمت من حمله‌ور شدند.»
مجيد به كارآگاهان اداره شانزدهم پليس درباره سابقه درگيري با بهرام گفت: «بهرام يكي از خلافكارهاي منطقه است و هميشه از من حق‌حساب مي‌گرفت. سال گذشته بود كه بهرام به قصد زهرچشم گرفتن از من شيشه‌هاي خانه‌مان را شكست. از او شكايت كردم به خاطر همين او كينه‌اي شد و با هر بهانه‌اي مي‌آمد جلوي مغازه و من را آزار و اذيت مي‌كرد.»
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: «متهم اصلي پرونده پس از انجام تحقيقات اوليه براي صدور قرار قانوني صبح روز شنبه (7/5/1395) به دادسراي امور جنايي تهران اعزام شد و تحقيقات در اين پرونده در مراحل مقدماتي و اوليه قرار دارد.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون