• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3616 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

توهين سعيد قاسمي به رييس‌جمهور و رييس مجلس

از جريان «پرروي» دولت تا مساعدت رييس مجلس

گروه سياسي|حمله‌ها به دولت حسن روحاني و شخص او تمام‌نشدني است. پس از موج بلندي كه از حمله‌هاي دو هفته گذشته بلند شده و منجر به شكايت دولت از توهين‌كنندگان شده بود اين‌بار سعيد قاسمي از حاميان محمود احمدي‌نژاد در يك سخنراني در يزد صراحتا دولت را «پررو» خوانده، برجام را «نكبت‌بارترين و ذلت‌بارترين» طرح‌هاي جمهوري اسلامي خوانده و پيش‌بيني كرده كه دولت در ماه‌هاي آينده نزديك به انتخابات پرروگري‌هاي بيشتر و برنامه‌هاي پيچيده‌تري ارايه خواهد داد.
او حتي مدعي شده است كه در برنامه ششم برجام‌هاي جديدي وجود دارد كه احتمالا رييس مجلس يعني علي لاريجاني بازهم براي آنها مساعدت خواهد كرد. وي به ارايه تحليل‌هايي از برجام پرداخت و عنوان كرد: وزير مسكن و شهرسازي از همان ابتدا هر كجا رفت، اعلام كرد كه مسكن مهر افتضاح‌ترين و بدترين طرح در دوران جمهوري اسلامي بوده است اما ما اعلام مي‌كنيم بدتر از مسكن مهر، برجام است و برجام از نظر ما يكي از نكبت‌‌بارترين، ذلت ‌بارترين و سازش ‌پذيرترين طرح‌هاي جمهوري اسلامي طي اين ۳۷ سال بوده است.
وي برجام را عين نفوذ دانست و افزود: برجام برنامه‌اي خسران‌‌آور و ويرانگر بود و پيش مقدمه اين برجام يا همان برجام مقدماتي، قطعنامه ۵۹۸ و جام زهري بود كه به امام راحل خورانده شد و بعد از آن هم برجام‌‌هاي چندگانه ديگري در برنامه ششم نوشته و به مجلس داده ‌شد كه احتمالا رييس مجلس اين‌بار هم براي تصويب آن مساعدت مي‌كند.
وي همچنين تصريح كرد: اينها به طور قطع تا زمان انتخابات كارهاي پيچيده و جديدتري ارايه مي‌دهند و هر روز بايد شاهد يك جريان پرروگري باشيم، يعني همان جرياني كه در برابر كارت قرمزهاي رهبري در مورد فعاليت برخي افراد، اين افراد را ذخاير نظام دانستند.
وي با اشاره به افرادي كه مدام از ارتباط با امريكا حرف مي‌زنند، بيان كرد: اگر از آيات سوره مائده فقط روخواني شده بود، امروز اينگونه سنگ برجام به سينه زده نمي‌شد و حكم اوليه قرآن و اسلام پذيرفته مي‌شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون