• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3618 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

خبر كوتاه

طاهري مديرعامل مي‌شود

جلسه هيات‌مديره پرسپوليس برگزار شد. طبق روال در مورد مسائل مختلف از جمله مسائل مالي، اسپانسرينگ، بازيكنان و شرايط فني تيم بحث و تبادل نظر صورت گرفت. برنامه‌ريزي در مورد اردوها و بازي‌هاي دوستانه در داخل و خارج كشور نيز از ديگر محورهاي مورد بحث بود و در نهايت در خصوص مسائل حقوقي و انتخاب مديرعامل صحبت و مصوبه‌ها بررسي شد. گرشاسبي، معاون نظارتي وزارت كه در هيات‌مديره پرسپوليس هم حضور دارد درباره اينكه وزير بالاخره رضا افتخاري را به عنوان مديرعامل استقلال معرفي كرد اما چرا پرسپوليس مديرعامل خود را نمي‌شناسد، اعلام كرد: «ما در اين مورد هم با وزير صحبت كرده‌ايم. همه شرايط را مهيا كرديم و در داخل جلسه، بحث به انتخاب مديرعامل كشيد. كارها انجام شده و قرار است به زودي حكم مديرعاملي طاهري نيز برسد. جلسات ما دوشنبه‌ها برگزار خواهد شد. جلسه در مورد بحث مديرعاملي هم دوشنبه آينده برگزار مي‌شود.»

مربي چين: در باران بهتريم

تمرين روز شنبه تيم ملي به‌خاطر بارش باران در شهر شن يانگ به سالن منتقل شد، اما چيني‌ها در زمين چمن به مرور كارهاي تاكتيكي پرداختند. بازيكنان چين هم تمرين خود را در زمين چمن مركز المپيك چين در شهر شن يانگ برگزار كردند و از بارش باران رضايت كامل داشتند. ژائو هونگبو، سرمربي چين پس از پايان اين تمرين در جمع خبرنگاران چيني درباره بارش باران در شهر شن يانگ گفت: «بازيكنانم هيچ نگراني از بارش احتمالي باران در روز بازي با ايران ندارند. اگر بخواهيم مقايسه‌اي بين بازيكنان تيم ملي چين و ايران براي بازي در هواي باراني شهر شن يانگ داشته باشيم، ما برتر از حريف هستيم و به چنين هوايي عادت داريم.»

نقش نادال در انتقال آسنسيو

بهترين تنيسور تاريخ اسپانيا كه شديدا هوادار رئال است در تماسي با فلورنتينو پرز به مدير رئال گفت كه يك ستاره در شهرش مايوركا وجود دارد كه مي‌تواند يك ستاره جهاني باشد. اين تماس باعث شد تا پرز با سرعت هر چه تمام‌تر كار خريد آسنسيو را نهايي كند تا جلوي انتقال وي به بارسلونا را بگيرد. خاوير ماتاياناس، خبرنگار روزنامه آس ادعا كرده كه در زماني كه مسوولان رئال به سراغ خريد آسنسيو و قرض دادنش براي شش ماه به مايوركا رفتند، زيدان به عنوان سرمربي تيم رزروهاي رئال گفته بود كه اصرار چنداني به خريد وي براي آكادمي رئال ندارد. در نهايت رامون مارتينز، مسوول آكادمي رئال با توصيه نادال به سراغ خريد آسنسيو رفتند. بازيكني كه در حال حاضر يكي از مهم‌ترين بازيكنان اسپانيا و رئال مادريد در سن ۲۰ سالگي است.

واكنش فدراسيون به رفتن بنا

مسعود عسگري مدير روابط عمومي فدراسيون كشتي در واكنش به استعفاي بنا از سرمربيگري تيم ملي كشتي فرنگي گفت: موضع بنا براي ما ارزشمند است و ايشان براي كشتي زحمات زيادي كشيده، با اين حال شوراي فني ظرف روزهاي آينده تشكيل جلسه مي‌دهد و در مورد سرمربيگري تيم‌هاي كشتي فرنگي و آزاد تصميم‌گيري خواهد كرد. فدراسيون كشتي نامه‌اي از محمد بنا دريافت نكرده است و قرارداد بنا با فدراسيون كشتي تا پايان المپيك 2016 بوده است. زحمات و خدمات محمد بنا براي كشتي ما  ارزشمند است.

 

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون