• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3619 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

خبر

مرگ پزشك ميانسال روي تردميل خانه‌اش
اعتماد| جسد يك پزشك در حالي كه از روي تردميل به زمين سقوط كرده بود در زيرزمين خانه‌اي در يوسف‌آباد كشف شد. او از ناحيه سر دچار آسيب و خونريزي شديد شده بود. حدود ساعت 12 ديروز خبر كشف جسد مرد ميانسالي در خيابان مهرام يوسف‌آباد از سوي مركز پيام فوريت‌هاي پليسي 110 به ماموران كلانتري 125 يوسف‌آباد اعلام شد. دقايقي بعد تيمي از ماموران انتظامي و اكيپ تشخيص هويت در محل كشف جسد كه زيرزمين خانه‌اي بود، حاضر شدند. ماموران در بررسي‌هاي ابتدايي دريافتند كه متوفي يك پزشك داخلي است كه هنگام كار با دستگاه تردميل به دلايلي نامعلوم تعادل خود را از دست داده و روي زمين سقوط كرده است. همچنين مشخص شد متوفي پس از سقوط بر روي زمين از ناحيه سر دچار آسيب و خونريزي شديد شده و به همين دليل جان خود را از دست داده است.
سرانجام با اعلام مراتب اين اتفاق به قاضي ايلخاني؛ بازپرس كشيك قتل پايتخت، وي دستور انتقال جسد مرد ميانسال به پزشكي قانوني و تحقيقات بيشتر در رابطه با اين پرونده را صادر كرد.

دستگيري متهم جديد دعواي مرگبار ۳۰‌‌نفره
اعتماد| يك متهم ديگر در پرونده دعواي خونين ۳۰ نفره در كيانشهر كه در آن يك نفر كشته و سه نفر زخمي شده بودند، دستگير شد. حدود ساعت 20:30 ششم شهريورماه خبر قتل پسر بيست و پنج ساله‌اي در دعواي مرگبار منطقه كيانشهر از سوي ماموران كلانتري 185 كيانشهر به بازپرس كشيك قتل پايتخت اعلام شد. دقايقي بعد قاضي ايلخاني؛ بازپرس امور جنايي تهران به همراه اكيپ تشخيص هويت در محل نزاع حاضر شدند و مشخص شد در اين درگيري مرگبار حدود 30 نفر حضور داشتند. مقتول براثر برخورد ضربه قمه به گردنش دچار خونريزي شديد شده بود و بعد از انتقال به بيمارستان بازرگانان، جان خود را از دست داده بود. همچنين در اين نزاع دسته‌جمعي برادر، پسرعموي مقتول و شخص ديگري به‌شدت مجروح شده بودند. بلافاصله بعد از درگيري هر ۴ مصدوم به بيمارستان بازرگانان منتقل شدند، اما يكي از مصدومان كه از ناحيه گردن هدف ضربه قمه قرار گرفته بود روي تخت بيمارستان جان سپرد. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد دعوا به دليل اختلاف خانوادگي رخ داده و جوانان دو خانواده با چوب و قمه به جان هم افتاده‌اند. اما بعد از زخمي شدن ۴ نفر و انتقال آنها به بيمارستان بقيه اعضاي فاميل صحنه دعوا را ترك كرده‌اند. با اعلام خبر فوت جوان ۲۵ ساله تيمي از ماموران اداره ۱۰ پليس آگاهي همراه بازپرس ايلخاني از شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران براي تحقيقات ويژه به بيمارستان اعزام شدند. كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در مرحله ديگري از تحقيقات متوجه شدند قرباني حادثه عادل ۲۵ ساله است كه يكي از برادرها و پسر عمويش در اين درگيري هدف ضربات چاقو قرار گرفته‌اند. آنها براي درمان همراه با يكي ديگر از افراد شركت‌كننده در اين نزاع دسته جمعي به بيمارستان منتقل شده بودند. صبح ديروز پسر جواني در رابطه با اين نزاع خونين دستگير شد و به‌زودي براي ارايه توضيحات به دادسراي امور جنايي تهران حضور خواهد يافت.

سه نفر در آتش سوختند
فارس| سه نفر بر اثر نشت گاز و انفجار ناشي از آن در خانه‌شان دچار سوختگي شدند. مسوول واحد آتش‌نشاني شهرداري نكا گفت: يكشنبه‌شب در تماس با سامانه 125 اين سازمان، آتش‌سوزي در يك منزل مسكوني واقع در خيابان شهيد تركيان اطلاع داده شد كه ماموران به منطقه اعزام شدند. به گفته عباس اكبرزاده، آتش‌نشانان در همان دقايق ابتدايي آتش را مهار كردند اما به علت انفجار و آتش‌سوزي اتفاق افتاده در حين آن، سه نفر از اهالي اين منزل، دو مرد و يك زن دچار سوختگي شدند كه نيروهاي اورژانس آنها را به بيمارستان شهيد زارع ساري منتقل كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون