• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3683 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

حكم

پايان پرونده 21 روز شكنجه زن و دو فرزند
شوهر اعظم به 15 سال حبس محكوم شد

اعتماد|  وكيل‌مدافع «اعظم»، زني كه 21 روز توسط شوهرش شكنجه شده بود، از صدور حكم همسر موكلش خبر داد. مرضيه محبي، وكيل‌مدافع «اعظم» گفت: در حكم صادره شوهر موكلم به 15 سال حبس تعزيري بابت حبس و مخفي كردن شاكيان، 6 ماه حبس تعزيري بابت كودك‌آزاري و پرداخت ديه قابل اجرا محكوم شد. او در خصوص جزييات اين حكم، گفت: شوهر اعظم به تحمل 15 سال حبس تعزيري بابت آدم‌ربايي از طريق حبس و مخفي كردن شاكيان، 10 سال حبس تعزيري بابت شروع به قتل همسر، 6 ماه حبس تعزيري بابت كودك‌آزاري، 5 سال حبس تعزيري از جنبه عمومي صدمات و جراحات وارد شده به شاكيان و همچنين پرداخت ديه از جنبه خصوصي جراحات وارد شده به بدن اعظم محكوم شد. با توجه به قانون مجازات اسلامي شوهر اعظم با اشد مجازات به 15 سال و 6 ماه حبس محكوم شد، اين حكم از سوي شعبه سه دادگاه كيفري يك خراسان رضوي صادر شده است. مديرعامل كانون زنان حقوقدان سورا يادآور شد: اين راي خيلي خوبي است، به طوري كه در اين خصوص شكنجه‌هايي كه بر اعظم اعمال شده مانند قراردادن وي در صندوق فلزي و آتش روشن كردن زير آن، جراحات چاقو، سوزاندن بدن، حبس 21 روزه در منزل، محروميت از آب و غذا، ايراد ضرب و جرح با مشت و لگد و آزار و اذيت فرزندان به‌طور كامل در نظر گرفته شده است.


زورگيري ناموفق جوان معتاد
اعتماد| حدود ساعت 23 شب گذشته ماموران كلانتري 108 نواب حين گشت‌زني در خيابان قصرالدشت متوجه شدند مردم راننده خودروي پرايدي را كه پس از تصادف با خودروي ماكسيما و 206 قصد فرار داشته، بازداشت كرده‌اند و طي بررسي اوليه ماموران مشخص شد راننده پرايد حالت عادي ندارد. با استعلام شماره پلاك خودروي پرايد مشخص شد خودروي پرايد ساعتي قبل در اتوبان اشرفي اصفهاني سرقت شده است، همچنين ماموران در بررسي لوازم همراه سارق موفق به كشف مواد مخدر «گراس» و «شيشه» از او شدند. متهم اين پرونده به دادسراي ناحيه 34 تهران منتقل شد و در اظهاراتش به علي وسيله ايرد موسي؛ بازپرس شعبه پنجم اين دادسرا گفت: هنگام سرقت موادمخدر مصرف كرده بودم، به‌عنوان مسافر سوار خودروي پرايد شدم و با راننده آن گلاويز و در نهايت با زدن راننده و برداشتن سوييچ خودرو متواري شدم. تحقيقات بيشتر در رابطه با اين پرونده ادامه دارد.


دو كشته در برخورد قطار با نيسان در ساري
مهر|برخورد قطار با يك خودروي نيسان در ساري سبب مرگ دو نفر شد. رييس مركز فوريت‌هاي پزشكي ساري با بيان اينكه در برخورد قطار با خودروي وانت نيسان ساعت ۱۸ و ۱۰ دقيقه شامگاه دوشنبه در ساري ۲ نفر جان باختند، گفت: اين حادثه كه در اثر برخورد قطار با خودروي نيسان رخ داده بود منجر به انفجار خودرو شد و متاسفانه هر دو سرنشين خودرو در دم جان باختند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون