• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3704 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

خبر كوتاه

«عبور از لايه‌ها» در گالري ژينوس

نمايشگاهي از نقاشي‌هاي ساره بهروزي و علي مطلب‌زاده در گالري ژينوس در حال برگزاري است. در اين نمايشگاه با عنوان «عبور از لايه‌ها» 15 نقاشي رنگ‌روغن از اين دو هنرمند به نمايش گذاشته شده است. نمايشگاه «عبور از لايه‌ها» تا هفتم ديماه در گالري ژينوس به نشاني خيابان وليعصر، ابتداي خيابان فاطمي، شماره ٢١ داير و ساعت بازديد از آن 17 تا 20 است.


نمايشگاه عكس‌هاي هاشم شاكري در گالري راه ابريشم

نمايشگاهي از عكس‌هاي هاشم شاكري با عنوان «مادي» اين روزها در گالري راه ابريشم در حال برگزاري است. شاكري در اين عكس‌ها كه ثبت آنها حدود 8 سال طول كشيده، سعي كرده با به تصوير كشيدن زندگي مادربزرگش (مادي) از كودكي تا مرگ (از سال۱۳۰۳ تا ۱۳۹۵)، پروژه‌اي شخصي را درون بستري تاريخي روايت كند. «مادي» كه در طول دوران زندگي با سختي‌هاي فراواني روبه‌رو بوده، در سال‌هاي پاياني عمرش با بروز سكته مغزي، قدرت تكلم خود را از دست مي‌دهد و دچار آلزايمر مي‌شود. شاكري با ثبت ۸ سال پاياني زندگاني مادي، سير تكاملي و مسير كشف و شهود تجربي خود را نيز در عكاسي مستند به ما نشان مي‌دهد. اين نمايشگاه، چهارمين نمايشگاه انفرادي شاكري پس از نمايشگاه انفرادي او در گالري خانه عكاسان پاريس است. اين نمايشگاه در گالري راه ابريشم به نشاني تهران، بلوار كشاورز، بين وصال و قدس، ساختمان تكنوآجر، شماره ۲۱۰، طبقه 4 داير و ساعت بازديد از آن 16 تا 20 است.


اجراي اُپرت «آرشين مال آلان» در تالار وحدت

اُپرت نمايشي «آرشين مال آلان» ويژه بانوان به كارگرداني هايده كيشي‌پور و خوانندگي شهلا ميلاني در تالار وحدت روي صحنه مي‌رود. نسرين ناصحي تهراني، الهام بخشي و شهرزاد يوسفي به عنوان خوانندگان سوپرانو و نيلوفر بدريكوهي (پيانو)، سونيا نظامي (كمانچه) و روشنك رفاني (سازهاي كوبه‌اي) به عنوان نوازنده در اين اجرا حضور دارند. اُپرت نمايشي «آرشين مال آلان» روز پنجشنبه نهم دي‌ماه ساعت 15 در تالار وحدت روي صحنه مي‌رود و علاقه‌مندان براي تهيه بليت آن مي‌توانند به سايت
 WWW.iranconcert.com مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون