• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3704 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

خبر كوتاه

تنبيه دانش‌آموزان در يكي از مدارس شهريار

مهر| روز گذشته، فيلمي در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شد كه تصاوير ضبط و ثبت شده، مويد تنبيه بدني برخي از دانش‌آموزان در يكي از مدارس شهرستان شهريار است. علي ذبيحي، رييس آموزش و پرورش شهريار در خصوص صحت اين فيلم اظهار داشت: متاسفانه واقعه تلخ اشاره شده صحت دارد و با وجود تاكيدات بسيار به مديران آموزشي و مدارس فعال در اين شهرستان مبني بر پرهيز از هرگونه تنبيه بدني، در يكي از مدارس منطقه مذكور، با تعدادي از دانش‌آموزان برخورد نامناسبي شده كه بلافاصله آموزش و پرورش اين شهرستان، پيگيري موضوع را با فوريت در دستور كار قرار داد و پرونده مدير خاطي،
 به هيات رسيدگي به تخلفات ارجاع شد.

11 هزار و 10 كانال تلگرامي با بيش از پنج هزار عضو

فارس| مسعود اسدپور، رييس پژوهشگاه فضاي مجازي كشور با اشاره به اهميت شناسايي كانال‌هاي فعال در شبكه‌هاي اجتماعي و ثبت آنها به عنوان يك رسانه رسمي در كشور گفت: در حال حاضر از ميان 170 هزار كانال تلگرامي فارسي زبان بيش از 11 هزار و 10 كانال داراي بيش از پنج هزار عضو هستند. كانال‌هاي تلگرام روزانه به‌طور متوسط حدود يك ميليون و 500 هزار مطلب منتشر مي‌كنند كه در مجموع بين 5/2 تا 3 ميليارد بازديد را طي يك روز رقم مي‌زنند.

مذاكرات با شوراي عالي امنيت ملي براي مسير حج
اعتماد| به گزارش خبرگزاري‌ها، سرپرست جديد سازمان حج و زيارت گفت: با توجه به تحولات سوريه و آزادسازي حلب، اگر مراجع ايراني در اين باره تصميم بگيرند و به شرط ارايه پيوست امنيتي دولت سوريه، آمادگي براي اعزام زايران وجود دارد كه قطعا در مرحله نخست اين سفرها هوايي خواهد بود. براي از سرگيري حج عمره و تمتع هم انتظارات ما از عربستان اين است كه تضميني براي امنيت، تسهيل امكانات و قايل نشدن تفاوت بين زايران ايراني و ساير كشورها لحاظ شود. پيگيري تعيين زماني براي مذاكره با عربستان با وزارت خارجه است. وزير ارشاد هم گفت: تلاش مي‌كنيم مسير حج را براي مردم باز كنيم و مذاكرات لازم را با وزارت خارجه و شوراي عالي امنيت ملي براي هموار كردن اين مسير آغاز كرده‌ايم اما كشور ميزبان بايد شرايط ايران را براي پذيرايي از زايران كشورمان فراهم كند. همچنين نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت گفت: مقدمات كار براي برقراري حج تمتع و عمره در حال انجام است و اميدوارم عربستان شرايط ما را بپذيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون