• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3708 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

ويژه

تقدير وزير كشور از بانك سينا در اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي

وزير كشور از بانك سينا به دليل همراهي و مشاركت موثر در اجراي سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي تقدير كرد.
به گزارش روابط عمومي بانك سينا، عبدالرضا رحماني فضلي، وزير كشور در نامه‌اي به مهندس محمدرضا پيشرو مديرعامل بانك سينا، از همراهي و مشاركت موثر اين بانك در اجراي سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي- ابلاغي مقام معظم رهبري- و عمل به منويات معظم له در محروميت‌زدايي از مناطق محروم كه موجبات رشد و توسعه شهرستان قلعه گنج را فراهم كرده است، قدرداني كرد.
پيش‌تر نيز مهندس جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهوري در جلسه فرمانداري شهرستان قلعه‌گنج، از فعاليت‌هاي بنياد مستضعفان و بانك سينا در كمك به توسعه طرح‌هاي اشتغالزا و رونق اقتصادي اين منطقه قدرداني كرده بود.
گفتني است اين بانك از طريق امضاي تفاهمنامه‌هاي همكاري با بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي، استانداري‌هاي كشور، بنياد علوي، معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم رياست‌جمهوري و كميته امداد حضرت امام خميني(ره) نسبت به اعطاي تسهيلات اشتغالزايي و خريد خودروي حمل مسافر و بار در مناطق كمتر توسعه‌يافته كشور اقدام مي‌كند كه در توانمندسازي افراد در مناطق روستايي و كم برخوردار نقش موثري داشته است.


شركت كيمياداران كوير با تسهيلات بانك صنعت و معدن افتتاح مي‌شود

شركت كيمياداران كوير كه با بهره‌مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن به اجرا درآمده است به بهره‌برداري خواهد رسيد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن اين شركت با دريافت حدود ١٥ ميليون و ٧٦٢ هزار يورو تسهيلات ارزي و ٢٣٠ ميليارد ريال تسهيلات داخلي براي ١٣٠ نفر اشتغال ايجاد مي‌كند.  شركت كيمياداران كوير كه در شهر بهاباد استان يزد احداث شده است در سال اول فعاليت خود ٢١هزار تن كود تريپل سوپر فسفات (t.s.p) توليد خواهد كرد.  
گفتني است بانك صنعت و معدن با تامين مالي طرح‌هاي صنعتي در استان‌هاي مختلف، نقش موثري در بسط توسعه صنعتي و اشتغال‌آفريني در كشور داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون