• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3715 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ دي

خبر كوتاه

برگزاري نخستين تورنمنت واليبال در برف
واليبال در برف رشته جديدي است كه فدراسيون جهاني واليبال (FIVB) در نظر دارد اين رشته را در بازي‌هاي المپيك زمستاني 2018 نيز برگزار كند. فدراسيون واليبال ايران نخستين تورنمنت واليبال در برف را با همكاري بانك سرمايه و شركت چاكاتو اتريش در پيست ديزين برگزار خواهد كرد. به همين منظور جلسه‌اي در دفتر محمدرضا داورزني رييس فدراسيون واليبال برگزار شد و طرح برگزاري اين تورنمنت مورد بررسي قرار گرفت. اين جلسه با حضور رييس و دبيركل فدراسيون واليبال، مديرعامل باشگاه بانك سرمايه و نمايندگان شركت اتريشي چاكاتو (نماينده انحصاري FIVB در اين رشته) برگزار شد و درباره شرايط و نحوه برگزاري اين مسابقات گفت‌وگو شد. نخستين تورنمنت واليبال در برف، بهمن ماه امسال و همزمان با ايام پيروزي انقلاب اسلامي ايران در پيست ديزين برگزار مي‌شود.

رايان تفضلي: از شانس حضور در تيم ملي استفاده مي‌كنم
رايان تفضلي مدافع ايراني پيتربورو درباره حضور در تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران نيز گفت‌: اخيرا صحبت‌هايي درباره حضور من در تيم‌ ‌ملي ايران مطرح شده است. كارلوس كي‌روش، دستيار سابق فرگوسن، در حال‌ حاضر سرمربي تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران است. ايران بهترين تيم آسياست و بازي در اين تيم الان كار آساني نيست اما اميدوارم كه به چنين آرزويي برسم. بازي ايران برابر آرژانتين در جام جهاني را به خوبي به ياد دارم كه تا دقايق پاياني با تساوي بدون گل در جريان بود تا اينكه ليونل مسي، بهترين بازيكن جهان به كمك آرژانتين آمد تا تيم‌ ‌ملي ايران شكست بخورد. اگر يك شانس به من برسد كه بخواهم براي تيم‌ ‌ملي ايران بازي كنم، حتما از آن شانس استفاده خواهم كرد.

ضربه عقربي قوچان‌نژاد بعد از مخيتاريان و ژيرو
رضا قوچان‌نژاد در جريان ديدار دوستانه هيرنفين برابر ولفسبورگ موفق به گلزني شد. او با يك حركت عقربي به زيبايي توانست دروازه‌ حريف را باز كند. اين سومين گل عقربي فوتبال جهان در كمتر از يك ماه گذشته بود. وقتي براي نخستين بار هنريك مخيتاريان توانست به اين شكل دروازه‌ ساندرلند را باز كند، همه علاقه‌مندان به فوتبال را هيجان‌زده كرد. در ادامه نوبت به اوليور ژيرو رسيد تا گل دوم عقربي فوتبال جهان را در يك ماه گذشته به ثمر برساند. در ادامه نوبت به رضا قوچان‌نژاد، بازيكن تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران رسيد تا در ديداري دوستانه دروازه‌ تيم آلماني ولفسبورگ را باز كند. قوچان‌نژاد بايد هفته‌ آينده در ديدار برابر دن هاگ براي تيمش به ميدان برود و مي‌تواند در اين بازي روند گلزني‌اش را از سر بگيرد.

آيا رونالدو به مسي طعنه زد؟
ستاره تيم ملي فوتبال پرتغال در آخرين گفت‌وگوي خود به صحبت در مورد قهرماني با تيم ملي فوتبال كشورش پرداخت اما به نظر مي‌رسد او به رقيب آرژانتيني خود طعنه زده است. كريستيانو رونالدو در حال‌ ساخت فيلمي مستند از زندگي خود است. اين بازيكن پرتغالي، پرافتخارترين بازيكن فوتبال اروپا به شمار مي‌آيد. رونالدو سابقه قهرماني با منچستريونايتد و رئال‌ مادريد را در ليگ قهرمانان اروپا در كارنامه دارد.
او با تيم ملي فوتبال پرتغال هم توانست قهرماني در يورو ۲۰۱۶ را به دست آورد. ستاره بزرگ رئال‌ مادريد در يكي از بخش‌هاي اين فيلم مستند مي‌گويد: برايم افتخار بزرگي است كه توانستم با پيراهن منچستريونايتد و رئال‌ مادريد قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و ليگ جزيره و لاليگا را به دست آورم. رسيدن به توپ طلا و كفش طلا بسيار خوشحال‌كننده است ولي كسب افتخار با پيراهن تيم‌ ‌ملي كشورم چيز ديگري است. قهرماني با پرتغال همچون قهرماني با آرژانتين، آلمان و برزيل نيست. قهرماني با پرتغال بسيار سخت‌تر از قهرماني با اين كشورهاي بزرگ است. رونالدو به هنگام بر زبان آوردن جمله آخر نيشخندي زد و آن را با حالت تمسخر بيان كرد كه به نظر مي‌رسد مي‌خواهد قهرمان نشدن مسي با تيم ملي فوتبال آرژانتين را در كوپا آمه‌ريكا و جام جهاني به باد تمسخر بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون