• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3721 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

قتل مرد 35 ساله با چاقو در برازجان

ميزان| عامل جنايت خونين در برازجان پس از 5 روز فرار در شيراز شناسايي و دستگير شد. سردارحيدر عباس زاده، فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: ظهر دوشنبه گذشته مرد 35 ساله‌اي در بلوار معلم شهر برازجان بر اثر درگيري با ضربات چاقو مصدوم و در بيمارستان شهيدگنجي بر اثر شدت جراحات فوت شد. وي اضافه كرد: با حضور كارشناسان پليس آگاهي و بررسي ميداني در محل حادثه، هويت قاتل كه پس از حادثه متواري شده بود شناسايي شد. به گفته فرمانده انتظامي، با پيگيري‌هاي مستمر پليسي، مخفيگاه قاتل در شهر شيراز شناسايي و با اعزام كارآگاهان پليس آگاهي، وي ديشب در مخفيگاهش دستگير شد كه ضمن اعتراف به قتل علت آن را اختلاف قبلي با مقتول عنوان كرد.

 

كشف جسد يك زن  با لباس‌ خانه در كهريزك
ايلنا| جسد زني در حالي كه لباس خانه به تن داشت ودر كهريزك رها شده بود، پيدا شد. عصر روز گذشته پسر جواني با موتور در حال برگشت از محل كارش بود كه با تمام كردن بنزين مجبور به توقف در كنار جاده شد. بعد از گذشت چند دقيقه، موتورسواري براي كمك به اين پسر جوان توقف مي‌كند كه در اين لحظه پسر جوان كه در زباله‌ها درحال پيدا كردن بطري خالي براي ريختن بنزين در باك موتورش بود با جسد زني 40 ساله با لباس خانه برخورد مي‌كند. اين پسر كه به‌شدت ترسيده بود بلافاصله با پليس تماس مي‌گيرد. خيلي زود تيمي از ماموران كلانتري و پليس آگاهي به همراه تيمي از پزشكي قانوني خود را به بالاي سرجسد مي‌رسانند. در معاينه جسد زن مشخص مي‌شود هيچگونه آثاري مبني بر ضرب و جرح يا خفگي وجود ندارد. جسد زن ناشناس به پزشكي قانوني منتقل شد در حالي‌كه 24ساعت از زمان مرگ اين زن گذشته است.


بازداشت باند سرقت‌هاي مسلحانه در نظرآباد
ايرنا| عوامل سرقت‌هاي سريالي مسلحانه كه در شهرهاي ساري، مشهد و شهرستان‌هاي استان البرز اقدام به سرقت مي‌كردند دستگير شدند. دادستان عمومي و انقلاب نظرآباد پس از طرح شكايات توسط شهروندان و فضاي رعب و وحشت ايجاد شده توسط اين باند، موضوع شناسايي اين گروه توسط دادستاني نظرآباد و نيروي انتظامي استان البرز به صورت جدي در دستور كار قرار گرفت. قيومي با تشريح اقدامات اطلاعاتي انجام شده براي شناسايي متهمان افزود: 5 متهم اين پرونده، پس از يك ماه فعاليت اطلاعاتي در شهرستان بروجرد بازداشت و براي تكميل تحقيقات به نظرآباد منتقل شدند. يكي از حواشي اين پرونده كه از بستگان اين باند بود بازداشت شد و دو نفر از بستگان آنها، تلاش كردند با پيشنهاد رشوه 40 ميليون توماني در سيستم انتظامي نفوذ كنند. با گزارش موضوع توسط كادر نيروي انتظامي و هماهنگي انجام شده، اين افراد به همراه وجوه رشوه بازداشت شدند. اعضاي باند مسلحانه براي تكميل تحقيقات در بازداشت به سر مي‌برند.


درخواست «سهيلا جوركش» از ظريف و هاشمي
ايسنا| وضعيت بينايي سهيلا جوركش، يكي از قربانيان اسيدپاشي اصفهان، اين روزها در مرحله‌اي حساس قرار دارد و آن‌طور كه مادر وي مي‌گويد: سهيلا بايد براي ترميم شبكيه چشم چپ، به خارج از كشور اعزام شود، بنابراين از مسوولان به ويژه وزراي بهداشت و خارجه درخواست داريم تا مساعدت‌هاي لازم را در اين باره به عمل آورند. مادر سهيلا جوركش گفت: سهيلا بعد از يكسال نابينايي، به واسطه عملي كه در اسپانيا براي كار گذاشتن دوربيني در چشم او انجام شد، شش ماه بينايي داشت ولي نتوانستند اين دوربين را نگهدارند، به همين دليل به ايران برگشتيم. او همچنين بااشاره به تعيين وقت ديدار با رييس‌جمهور در پي درخواستي كه داشت، خواستار به جلو انداختن زمان اين ديدار شد و گفت: درخواست مي‌كنم كه كمي سريع‌تر بتوانم ايشان را ببينم و  مشكلاتم را با ايشان درميان بگذارم.


برخورد با موتوسيكلت‌‌هاي داراي بارغيرمتعارف
ايرنا| رييس پليس ترافيك شهري اعلام كرد: حمل بار غيرمتعارف و مسافر صرفا بايد براساس ظرفيت مجاز موتوسيكلت انجام شود كه در غير اين صورت، پليس با راكبان متخلف برخورد مي‌كند. سرهنگ داوود قاسميان افزود: جريمه حمل بار غيرمتعارف توسط موتوسيكلت‌ها در شهرها يكصد هزار ريال و در راه‌هاي روستايي 50 هزار ريال تعيين شده است. از سوي ديگر راكبان اين دسته از موتوسيكلت‌ها تا زماني كه بار ياد شده را تخليه نكنند اجازه ادامه مسير ندارند. رييس پليس ترافيك شهري اعلام كرد: حدود ٦٠٠ هزار دستگاه موتوسيكلت در ٩ ماه امسال به دليل تخلفات حادثه ساز توقيف شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون