• 1404 چهارشنبه 10 ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
fhk; whnvhj بانک ملی بیمه ملت

30 شماره آخر

  • شماره 3732 -
  • 1395 يکشنبه 10 بهمن

خبر كوتاه

زمان رسيدگي به شكايات مصرف‌كنندگان خودرو  چند روز است؟

براساس قانون حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان خودرو، تمام عرضه‌كنندگان خودرو موظفند ظرف مدت حداكثر ۲۰ روز به شكايت مصرف‌كنندگان از فرآيند فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود رسيدگي كنند. نارضايتي مصرف‌كنندگان در حوزه فروش خودروهاي داخلي بيشتر معطوف به پايين بودن كيفيت اين محصولات و در حوزه فروش خودروهاي وارداتي نيز مربوط به گران‌فروشي و تاخير در تحويل خودروهاي فروخته شده است.


بانك مركزي در برابر فاجعه بانك‌ها مسوول است
۱۵۰ فعال بازار سرمايه در نامه‌اي به اظهارات هفته پيش رييس كل بانك مركزي واكنش نشان داده و اعلام كردند در برابر فاجعه بانك‌ها، بانك مركزي همانقدر مسووليت پاسخگويي دارد كه سازمان بورس وظيفه حمايت از سهامداران را دارد. درحالي بازار سرمايه با چالش‌هاي متعددي روبه‌رو بوده و روند نزولي شاخص همچنان تكرار مي‌شود كه اظهارات هفته گذشته ولي‌الله سيف، با واكنش‌هاي متعددي در شبكه‌هاي اجتماعي فعالان بازار سرمايه روبه‌رو شده است. وي در همايش سياست‌هاي پولي گفته بود: بورس مكاني براي قيمت‌گذاري و ريسك بوده و سهامداران خرد به اين نكته آگاه هستند. بنابراين گله مندي از نوسانات قيمتي و تغييرات شاخص، منطقي به نظر نمي‌رسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون