• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3743 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

ويژه

مشاركت بانك آينده در 90 طرح واحدهاي توليدي

در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و با توجه به اولويت‌هاي دولت و بانك مركزي ج.ا.ايران مبني بر اولويت واحدهاي توليدي كوچك و متوسط (SME,s)، بانك آينده، از ابتداي سال جاري، موفق شده است؛ در 90 طرح مشاركت نموده و مبلغ 1003 (يكهزار و سه) ميليارد ريال به اين‌گونه واحدها در سراسر كشور پرداخت كند. ضمنا، ميزان طرح‌هاي مصوب تا تاريخ 15/11/1395، بالغ بر 1407 (يك‌هزار و چهارصد و هفت) ميليارد ريال بوده كه به تدريج در حال پرداخت است.

‌راه‌اندازي دو محصول ديگر در بانك ملت
 بانك ملت همزمان با دهه مبارك فجر دو محصول ديگر خود را رونمايي كرد تا جمع محصولات رونمايي‌شده در چند روز اخير به عدد چهار برسد.  سامانه جمع سپاري مالي (فاندينو) و پايانه فروش اختصاصي صنوف، دو محصول جديدي است كه با حضور مديرعامل و جمعي از مديران ارشد بانك ملت به صورت رسمي رونمايي شد. جمع سپاري مالي، جمع‌آوري پول (سرمايه) لازم براي انجام يك هدف، با اتكا به كمك‌هاي معمولا كوچك اما در تعداد زياد است و در اين مدل، صاحب پروژه از طريق مبالغ پرداختي از سوي مشاركت‌كنندگان و سرمايه‌گذاران تامين مالي شده و نسبت به انجام‏/تكميل پروژه اقدام مي‌كند.

عمليات اجرايي طرح پيوند مهر ايران در شعب سراسر كشور آغاز شد

مرتضي اكبري، مديرعامل بانك قرض‌الحسنه مهر‌ايران در حاشيه نشست خبري كه به مناسبت ايام‌الله دهه فجر برگزار شد از عملياتي شدن طرح پيوند مهر ايران با هدف تسهيل در تامين مالي هزينه‌هاي ازدواج جوانان خبر داد.


استقبال مردم از برنامه‌هاي فرهنگي غرفه گروه سايپا همزمان با راهپيمايي 22 بهمن

گروه خودروسازي سايپا همچون سنوات گذشته و براي گراميداشت پيروزي انقلاب اسلامي و همراهي با مردم در روز 22 بهمن، اقدام به برپايي غرفه فرهنگي در نبش ميدان آزادي كرده است.

آمادگي بانك سپه براي حمايت از طرح‌هاي اقتصادي

 مديرعامل بانك سپه ضمن تاكيد بر فراهم كردن شرايط مطلوب براي فعاليت واحدهاي توليدي كوچك و متوسط از آمادگي بانك سپه براي حمايت از طرح‌هاي مختلف اقتصادي خبر داد. محمدكاظم چقازردي كه به‌ همراه ولي‌الله سيف، رييس كل بانك مركزي براي افتتاح و بازديد از چند پروژه به‌ استان كرمانشاه سفر كرده بود در شوراي اداري اين استان ضمن اعلام مطلب فوق يادآور شد: رفع محروميت‌هاي ناشي از هشت سال دفاع مقدس توجه ويژه مسوولان كشور به‌ استان كرمانشاه را مي‌طلبد. مديرعامل بانك سپه اشتغالزايي را يكي از اولويت‌هاي اصلي استان كرمانشاه برشمرد و تصريح كرد: راه‌حل اين معضل در گروي توجه ويژه به‌ واحدهاي توليدي كوچك و متوسط است؛ چون با رونق توليد به‌ توسعه اقتصادي استان هم كمك خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون