• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3743 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

خبر

هر هفته بين 15 تا 20 هزار شبكه ضداخلاقي را مي‌بنديم
ايسنا | حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظري، دادستان كل كشور گفت: مساله فضاي مجازي براي جوامع اسلامي جهنمي پر از مفاسد اخلاقي و اجتماعي است. در دادستاني كل كشور در هر هفته بين 15 تا 20 هزار شبكه ضداخلاقي را مي‌بنديم ولي باز هم از جاي ديگر سر در مي‌آورند. تاكيد شده است كه شبكه ملي به وجود بياوريد تا محتواي آن در دست دشمن نباشد كه خروجي آن گرفتن هويت اسلامي از بدنه ملت است. شبكه العربيه كه صداي امريكا و صهيونيسم از حلقوم يك كشور اسلامي است در گزارشي مي‌گويد كه براي تبليغ عليه حكومت اسلامي ايران بدون جنگ راهكارهاي همچون جدا كردن نسل جوان از پيكره انقلاب به عنوان استمرار و عامل پيروزي اين انقلاب، استفاده از پتانسيل‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي، حمايت از گروه‌هاي مخالف با پيگيري نقض حقوق بشر و فشار به ايران از سوي جامعه بين‌الملل وجود دارد.


روساي دانشگاه‌ها اعلام كردند
چالش در طرح تحول سلامت به دليل ناتواني بيمه‌ها

مهر| روساي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور، با صدور بيانيه‌اي اعلام كردند: «طرح تحول سلامت، به عنوان منشور خدمتگزاري دولت يازدهم در بخش بهداشت و درمان، به دليل ناتواني سازمان‌هاي بيمه‌گر در انجام تعهدات‌شان و عدم تخصيص به موقع اعتبارات مصوب و كنترل هزينه‌ها، با چالش جدي مواجه است. عزم و اراده مديران ارشد كشور در مجلس و دولت و پذيرش مسووليت و تعهد ايشان براي استمرار، ارتقا و توسعه‌ مجموعه برنامه‌هاي تحول سلامت، از طريق اصلاح نظام و فرآيند تامين و تخصيص منابع مالي، نتيجه‌بخش خواهد بود. »


بررسي آلودگي ريزگردها در خوزستان زمانبر است
ايرنا| خسرو صادق‌نيت، رييس مركز سلامت محيط وزارت بهداشت، گفت: بررسي محتواي آلودگي ريزگردها در خوزستان شروع شده، اما نتيجه‌گيري اين بررسي‌ها زمانبر است.   تيم‌هايي در دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز و مركز تحقيقات سلامت محيط اين دانشگاه برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي بررسي محتواي اين غبارها را شروع كرده‌اند. بررسي برخي آلاينده‌ها در غبارهاي جمع‌آوري شده نيازمند آزمايشگاه‌هاي ويژه‌اي است كه بايد انجام شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون