• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3747 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

مردي كه همسرش را كشته بود دستگير شد

ميزان| مردي كه در عاليشهر همسرش را كشته بود تسليم پليس شد. سردار حيدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: ساعت 24 شب 25 بهمن فرد 39 ساله افغان به هويت «م» به كلانتري عاليشهر مراجعه و از قتل همسرش در خانه خبر داد. با حضور عوامل پليس و بررسي صحنه مشخص شد خانم «م، م» 22ساله براثر فشار به گلويش به قتل رسيده است. به گفته سردار عباس‌زاده متهم به قتل علت اقدام خود را اختلاف خانوادگي با همسر مقتولش بيان كرد.

 

رييس ثبت احوال كهنوج به رگبار بسته شد
ميزان| دو مرد ناشناس رييس ثبت احوال شهرستان كهنوج كرمان را به رگبار بستند. در اين رابطه دو نفر بازداشت شدند. دوشنبه‌شب هنگامي كه «وزيري» رييس اداره ثبت احوال كهنوج مشغول بازگشت به خانه‌اش بود، توسط دو نفر راكب موتوسيكلت كه سر و صورت خود را پوشانده بودند، به رگبار بسته شد. او دقايقي بعد با كمك اهالي به بيمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات در دم جان سپرد. با آغاز تحقيقات ماموران پليس مشخص شد چند نفر با مقتول دچار اختلاف بودند كه بلافاصله اين افراد شناسايي و دو نفر از آنها به علت اظهارات ضد و نقيض بازداشت شدند. در حال حاضر تحقيقات براي دستگيري قاتلان رييس اداره ثبت احوال كهنوج كرمان ادامه دارد. گفتني است مقتول فرزند شهيد يدالله وزير بود.

 

 5 كشته و زخمي در تصادف دو خودرو  در بزرگراه باكري
رييس مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور تهران از برخورد و واژگوني دو خودروي سواري در بزرگراه باكري و مرگ 2 نفر و مجروح شدن 3 سر‌نشين خبر داد. سرهنگ محمد رازقي، رييس مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور تهران در توضيح جزييات اين حادثه گفت: ساعت 15:30 بعدازظهر ديروز يك دستگاه خودروي پرايد به دليل داشتن سرعت غيرمجاز و عدم توجه به جلو با خودروي پژو برخورد مي‌كند كه اين دو خودرو پس از برخورد با يكديگر منحرف شده و پس از برخورد با بلوك‌هاي سيماني و تابلوهاي راهنما واژگون شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون