• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3780 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

معاون اول رييس‌جمهور:

با يك گزارش و نوشته چند خطي نبايد صلاحيت نامزدها زير سوال برود

گروه سياسي| معاون اول رييس‌جمهوري با تاكيد بر اينكه مُر قانون بايد در انتخابات و تاييد صلاحيت‌ها رعايت شود، گفت: نبايد با يك گزارش ساده و يك نوشته چند خطي صلاحيت نامزدها زير سوال برود و اگر مساله‌اي وجود دارد بايد مستندات قانوني آن ارايه شود.  به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني معاون اول رييس‌جمهور، جمله‌هاي كليدي اظهارات اسحاق جهانگيري به شرح زير است:
  وزارت كشور با اقتدار از حقوق مردم دفاع خواهد كرد.
  انتخابات براي كشور بسيار مهم و فرصت مناسبي براي بالابردن مشاركت مردم، سالم كردن رقابت‌ها و اخلاقي كردن سياست است.
  انتخابات فرصتي است كه سرمايه‌هاي اجتماعي كشور را ترميم كنيم و هرچه انتخابات با شكوه‌تر برگزار شود شاهد سرمايه اجتماعي بهتر و با نشاط‌تر خواهيم بود. انتخابات وسيله‌اي براي توانمند كردن جامعه و ساختن فرصت‌هاي خوب براي امروز و آينده كشور است.
  در اين شرايط مهم‌ترين فرصتي كه براي نمايش قدرت و اقتدار كشور فراهم شده انتخابات است و هرچه حضور مردم در انتخابات پرشور‌تر باشد دستاوردي بزرگ‌تر براي كشور خواهد بود.
  برگزاري انتخابات پرشور و موفق پيش نيازهايي دارد‌، بايد حقوق قانوني تمام نامزدها رعايت شود و ما به عنوان دولت متعهد هستيم از حقوق قانوني تمام نامزدها حفاظت كنيم.
  در ساير مراحل برگزاري انتخابات نيز بايد مر قانون رعايت شود، از استانداران مي‌خواهم از اختيارات قانوني خود براي اين منظور استفاده كنند و اميدوارم كه انتخابات‌هاي پيش رو كه سرنوشت كشور و اداره كشور در چهار سال آينده را تعيين مي‌كند هرچه پرشورتر برگزار شود.
  دولت اصلي‌ترين مسوول اجراي اقتصاد مقاومتي است، اجراي اقتصاد مقاومتي فقط بر عهده دولت نيست و در اين زمينه تمامي قوا، ائمه جمعه، نيروهاي مسلح و نخبگان نيز مسوول هستند.
  حكمراني و اداره مطلوب جامعه زماني محقق مي‌شود كه بتوانيم دردي را از مردم دوا كنيم و كارآمدي هر نظام و دولت در اين است كه در پايان دوره كاري آلام و رنج مردم كاهش پيدا كرده باشد و توانسته باشيم در مسير حل مشكلات مردم گام ‌برداريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون