• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3813 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ خرداد

خبر

مجروح شدن چند نفر در عمليات دستگيري سارقان
روز گذشته عمليات دستگيري تعدادي از سارقان در منطقه دولت‌آباد در جنوب تهران به زخمي شدن چند نفر منجر شد. در ابتدا رسانه‌ها خبر از سرقت مسلحانه در اين منطقه و مجروح شدن چند نفر در جريان اين سرقت داده بودند كه بعد پليس آگاهي آن را در اطلاعيه‌اي تكذيب كرد. پليس آگاهي پايتخت در اطلاعيه‌اي توضيحاتي را درباره تيراندازي در دولت‌آباد شهرري اعلام و تاكيد كرد كه هيچ مورد سرقت مسلحانه طلافروشي در اين منطقه نداشتيم و عمليات امروز براي دستگيري سارقان سابقه‌دار بوده است. مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي پايتخت گفت كه عمليات تيراندازي در دولت‌آباد شهرري مربوط به سرقت از طلافروشي نبوده و در روزهاي اخير هيچ مورد سرقت مسلحانه طلافروشي در اين منطقه رخ نداده است. بر اين اساس عمليات مربوط به دستگيري سارقان مسلحي بوده كه تحت تعقيب كارآگاهان اداره يك پليس آگاهي قرار داشته و محل اختفاي‌شان در محدوده دولت‌آباد شناسايي شده بود كه ماموران براي دستگيري اين افراد اقدام كردند اما آنان بدون توجه به فرمان ايست پليس پا به فرار گذاشته بودند كه در اين حين ماموران با رعايت قوانين به كارگيري از سلاح به سمت اين افراد شليك كردند. در درگيري ميان پليس و اين چهار سارق مسلح هر چهار نفرشان دستگير و سه نفرشان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند كه نسبت به اعزام آنان به بيمارستان اقدام شده است. مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي پايتخت با تاكيد بر اينكه اين افراد پيش‌تر مرتكب سرقت مسلحانه شده بودند اعلام كرد كه جزييات تكميلي اين پرونده در روزهاي آتي منتشر خواهد شد.

جزييات واژگوني اتوبوس ولوو در جاده شيراز
رييس مركز اطلاعات و كنترل ترافيك راهور ناجا از واژگوني اتوبوس ولوو در جاده شيراز خبر داد و گفت: 4 مصدوم حادثه فوق به دليل وخامت اوضاع به مراكز درماني منتقل شدند. سرهنگ نادر رحماني، رييس مركز اطلاعات و كنترل ترافيك راهور ناجا درباره جزييات اين حادثه گفت: يك دستگاه اتوبوس ولوو كه از آباده به مقصد شيراز در حال حركت بود در ساعت 6:45 ديروز صبح در جاده صفاشهر از جاده خارج مي‌شود. رييس مركز اطلاعات و كنترل ترافيك راهور ناجا، تصريح كرد: در اثر واژگوني اين دستگاه اتوبوس 4 سرنشين از 13 سرنشين آن به علت وخامت اوضاع به مراكز درماني اعزام شدند. سرهنگ رحماني علت اين حادثه را عدم توجه به جلوي راننده اعلام كرد.

حريق در سپهسالار
ايسنا| سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهر تهران از وقوع حريق در يك كارگاه كفاشي در سپهسالار خبر داد. كاظم هاشم‌آبادي گفت: وقوع حادثه حريق در يك كارگاه كفاشي در ساعت 1:37 روز يكشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد كه در پي آن، ستاد فرماندهي آتش‌نشانان دو ايستگاه حريق را به همراه يك دستگاه نردبام، خودروي حامل تجهيزات تنفسي و تشك نجات به محل حادثه واقع در خيابان سپهسالار اعزام كرد. وي با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشاني در محل افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد كه حريق در يك ساختمان سه طبقه رخ داده و كانون آن طبقه دوم اين ساختمان است كه كاملا شعله‌ور شده و شعله‌هاي آتش در حال سرايت به ديگر طبقات و ساختمان‌هاي مجاور بود.
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهر تهران با بيان اينكه آتش‌نشانان با تقسيم شدن به دو گروه عمليات نجات و اطفاي حريق را آغاز كردند گفت: يك نفر در اين ساختمان محبوس شده بود كه در همان دقايق نخست توسط آتش‌نشانان نجات داده شد. گروه ديگر از آتش‌نشانان نيز عمليات خود براي اطفاي حريق را آغاز كرده و مدتي بعد موفق به مهار و اطفاي كامل حريق شده‌اند. علت اين حادثه از سوي كارشناسان سازمان آتش‌نشاني در دست بررسي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون