• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3822 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

5 پروژه‌ گازرساني در سيستان و بلوچستان

۱- زاهدان:
 اجراي حدود ۷۰ كيلومتر خط تغذيه فولادي و ۱۲۰۰ كيلومتر شبكه پلي اتيلن و اجراي انشعاب ۱۵۰۰۰۰ مشترك خانگي و تجاري، از ابتداي سال ۱۳۹۶ و در طول سه الي چهار سال آينده و گازدار كردن شهرك‌هاي صنعتي و كارگاهي و مصرف‌كنندگان عمده از قبيل دانشگاه‌ها و...
همچنين نيروگاه گازي زاهدان در صورت آماده شدن شبكه داخلي آن در خرداد ماه گاز‌دار خواهد شد.
۲. چابهار:
مطالعات برآورد مصرف، نقشه‌برداري و طراحي شبكه‌هاي شهري چابهار و كنارك و روستاها و صنايع حومه انجام شده است و كتابچه‌هاي اجرايي پيمان آماده شده‌اند. مطالعات مسيريابي و نقشه‌برداري و طراحي خطوط انتقال “۵۶ و “۴۲ انتقال ورودي به چابهار انجام شده است.
3. زابل:
 مطالعات برآورد مصرف، نقشه‌برداري و طراحي شبكه‌هاي شهري منطقه سيستان شامل شهرهاي زابل، زهك، هيرمند، هامون، نيمروز و روستاها و صنايع حومه انجام شده است و كتابچه‌هاي اجرايي پيمان آماده شده‌اند. مطالعات مسيريابي و نقشه‌برداري و طراحي خطوط انتقال “۳۶ و “۲۴ انتقال ورودي منطقه سيستان و كارخانه سيمان سيستان و طرح‌هاي نيروگاهي در دست اقدام مسير انجام شده است. پيمان EPCF خط انتقال فوق در دست اقدام بوده و در صورت محقق شدن يافت و به كارگيري فاينانسور، عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد، در غير اين صورت احتمالا تاخير پروژه بسيار زياد خواهد بود.
4. بزمان:
در مورد بزمان فاز مطالعات رو به اتمام است و آغاز عمليات اجرايي در سال ۹۶ در دستور كار است.
5. خاش، ميرجاوه، سراوان و حومه:
استخدام مشاور به منظور آغاز مطالعات مسيريابي، نقشه‌برداري و طراحي خط انتقال در دستور كار است، به موازات مطالعات خط، بازنگري و به‌روزرساني مطالعات شهري نيز انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون