• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3827 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

خبركوتاه

جديدترين كارگاه نمايشنامه‌نويسي نغمه ثميني برگزار مي‌شود
نغمه ثميني يك كارگاه نمايشنامه‌نويسي با همكاري موسسه «پرسش» برگزار مي‌كند. در اين كارگاه دانشجويان در چهار جلسه با بنيان‌ها و اصول نظري و تكنيكي نمايشنامه‌نويسي آشنا خواهند شد و مدرس مولفه‌هاي مورد نظر در راستاي نگارش نمايشنامه‌اي استاندارد را به آنها آموزش خواهد داد. سپس در چهار جلسه دوم كه به صورت غير حضوري خواهد بود متن‌هاي نوشته‌شده مخاطبين توسط مدرس مورد ارزيابي واقع شده و مشكلات احتمالي و نظرات او توسط مخاطبان در روند كار اعمال خواهد شد.
 در نهايت در دوره سوم دانشجويان اقدام به ارايه كارهاي خود در كلاس خواهند كرد و نمايشنامه‌هاي به نگارش در آمده درطول دوره ارزيابي نهايي مي‌شود. علاقه‌مندان براي شركت در اين دوره بايد تا تاريخ 25 خردادماه 1396 رزومه كاري خود را براي بررسي به آدرس ايميل موسسه «پرسش» (porsesh.institute@gmail.com) ارسال كنند.

 

شهرزاد ۲ نيامده  حاشيه‌ساز شد
پخش فصل دوم سريال «شهرزاد» كه كمتر از دو هفته‌ ديگر در شبكه نمايش خانگي آغاز مي‌شود، با حاشيه‌هايي روبه‌رو شده است. يكي از سوالاتي كه در هفته‌هاي گذشته مطرح شده اين است كه نخستين قسمت از فصل جديد «شهرزاد» در كدام سايت عرضه‌ مي‌شود؟ طبق گفته محمد امامي، تهيه‌كننده «شهرزاد»، اين سريال قرار است از طريق سايت نت‌فليكس و سايت لوتوس‌پلي پخش شود اما رييس انجمن صنفي VOD و IPTV اين كار را قانوني نمي‌داند.
محمد صراف، رييس انجمن صنفي VOD و IPTV درباره‌ خبر منتشرشده‌ پخش سريال «شهرزاد» از سايت نت‌فليكس گفته است: «خبر عرضه سريال شهرزاد در نت‌فليكس تاييد نشده است. ضمن اينكه نت‌فليكس در ايران فيلتر است.» محمد صراف همچنين درباره مجوز نداشتن سايت لوتوس‌پلي توضيحاتي داد: «نكته ديگر، سايت لوتوس‌پلي است كه اين سايت مجوز قانوني VOD يا IPTV از سازمان صداوسيما و موسسه رسانه‌هاي تصويري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ندارد. بنابراين اگر سريال شهرزاد از اين سايت يا هر سايتي غير از سامانه‌هاي داراي مجوز VOD و IPTV منتشر شود، غيرقانوني است و طي مذاكراتي كه با نهادهاي ذي‌ربط داشته‌ايم اقدامات قانوني لازم پيش‌بيني شده است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون