• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3173 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ بهمن

دستگيري شرور شيطان صفت در شهر قدس

اعتماد |شروري معروف به «گرگ شب» كه پس از ربودن دختران دانش‌آموز آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد از سوي پليس به دام افتاد.
اواخر آذرماه امسال بود كه پسري شرور نقشه‌اي شوم را طراحي كرد. او با كمين كردن در مسير مدرسه‌اي دخترانه در يكي از محله‌هاي شهر قدس تهران طعمه‌هاي خود را از ميان دختران دانش‌آموز انتخاب و پس از ربودن آنها، طعمه‌هاي خود را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد و با سرقت طلاهاي آنها از محل متواري مي‌شد.
با طرح شكايت دختر جوان در پليس آگاهي تهران به سرعت تيمي از ماموران پليس امنيت شهر قدس تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي متهم آغاز كرد. تنها يك روز پس از شروع تحقيقات بود كه خانواده دختر نوجوان با حضور در پليس آگاهي به ماموران گفتند كه متهم با آنها تماس گرفته و تهديد كرده است كه اگر شكايت خود را پس نگيرند، دخترشان را قرباني اسيدپاشي خواهد كرد. كارآگاهان كه تاب تهديدات پسر شرور را نداشتند، جست‌وجوهاي خود را گسترده‌تر از قبل ادامه دادند كه در جريان آن سرنخ‌هاي مهمي به دست آمد. اطلاعات ماموران نشان مي‌داد كه متهم، پسري جوان به نام هوشنگ است كه پيش از اين به دليل ارتكاب به انواع جرايم به «گرگ شب» معروف شده
 است.
در حالي كه تحقيقات ماموران با چهره‌نگاري از متهم در مسير تازه‌اي قرار گرفته بود خبر رسيد كه مدير يكي ديگر از مدارس دخترانه شهر قدس با حضور در اداره پليس امنيت عمومي اين شهر از ربايش و تجاوزي ديگر به يكي از دختران مدرسه‌اش خبر داده است. اطلاعات جديدي كه در اختيار ماموران قرار گرفته بود نشان مي‌داد كه متهم بار ديگر خود را نشان داده و اين‌بار پس از تهديد دختران نوجوان با چاقو، يكي ديگر از آنها را تعقيب و نقشه شوم خود را بار ديگر عملي كرده است.
متهم با انجام نيات شوم خود باعث ترس خانواده شاكيان شده بود اما جولان دادن او در خيابان‌هاي شهر قدس سرانجام با شناسايي مخفيگاهش از سوي پليس به پايان رسيد و سه روز پيش در اقدامي ضربتي از سوي ماموران دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد. به گفته بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي انقلاب شهر قدس، متهم در جريان بازجويي‌ها پس از رو به رو شدن با شاكيان لب به سخن گشود و به اعمال شيطاني خود اعتراف كرد. به اين ترتيب تحقيقات از متهم براي تكميل جزييات پرونده
همچنان ادامه دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون