• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3838 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

كشته شدن 5 عضو يك خانواده در انفجار فاضلاب

 برنا| 5 عضو يك خانواده كه به علت باز كردن راه فاضلاب با گاز و انفجار خانه مجروح شده بودند، جان خود را از دست دادند. سرهنگ نادر سهيلي گفت: درپي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر انفجار كپسول گاز در يك منزل واقع در روستاي دربند شرقي شهر خرمشهر، بلافاصله ماموران پليس و يگان‌هاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند. با بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد، فردي قصد باز كردن مسير فاضلاب آشپزخانه به وسيله كپسول گاز را داشته كه به دليل انجام اين عمل خطرناك موجب انفجار كپسول گاز و سبب مصدوم شدن پنج نفر از اعضاي خانواده شد. سرهنگ سهيلي تصريح كرد: پس از انتقال مصدومان توسط اورژانس به بيمارستان و با گذشت 9 روز متاسفانه پنج نفر به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

 

سه كارگر در ريزش آوار مصدوم شدند

ايسنا|  بر اثر ريزش آوار در يك زمين گودبرداري شده در خيابان ظفر سه كارگر زير آوار محبوس شدند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني گفت: اين حادثه در ساعت 10:38 صبح جمعه در يك زمين گودبرداري شده در خيابان ظفر، خيابان گوي آبادي اتفاق افتاد. يك قطعه زمين گودبرداري شده به وسعت حدودي ۳۰۰ و به عمق دو متر در آنجا قرار داشت كه كارگران در ضلع شرقي ديواره‌هاي زمين مشغول كار بودند. اما ناگهان بخشي از ديواره‌ها تخريب و سه كارگر در زير آوار محبوس شده بودند. زماني كه آتش‌نشانان به محل حادثه رسيدند فقط بخشي از بدن اين كارگران از زير آوار معلوم بود كه به سرعت آتش‌نشانان ايمن‌سازي‌هاي لازم را انجام داده، در هر سه نقطه مشغول كار شدند و در نهايت سه كارگر (افغانستاني بين ۲۰ و ۲۵ ساله) را از زير آوار خارج كردند. جلال ملكي افزود: هر سه كارگر دچار مصدوميت شده اما وضعيت دو نفر از آنها وخيم بود كه هر سه نفر تحويل عوامل اورژانس شده و به مراكز درماني منتقل شدند. سرانجام آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي كامل محل حادثه در ساعت 11:18 به عمليات خود پايان داده و به ايستگاه‌هاي‌شان بازگشتند.

 

مرگ2 كولبر با شليك گلوله

برنا| دو كولبر روز چهارشنبه 31 خرداد ماه در ارتفاعات مرزي پيرانشهر و به خاطر شليك گلوله كشته شدند. يك كولبر به نام محمد مسائلي‌فرد معروف به دابران از اهالي روستاي دابران سردشت كه مدت 22 سال ساكن پيرانشهر است جانش را از دست داد و در حادثه ديگري نيز يك كولبر به نام سيروان عزيزي بر اثر شليك كشته شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون