• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3838 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

خبر كوتاه

بازگشت فوتبال بانوان به رنكينگ فيفا
در آخرين رنكينگ اعلام شده فيفا، تيم ملي فوتبال بانوان با ۶۱ پله صعود به جدول رده‌بندي بازگشت و با ۱۴۱٨ امتياز بالاتر از تيم‌هاي رژيم صهيونيستي، پرو، اسلووني، تركيه، ايرلند شمالي و هند در جايگاه 55‌ام قرار گرفت. تيم ملي فوتبال بانوان كه پيش از اين با ۷۳ پله سقوط از رنكينگ فيفا خارج شده بود، پس از تشكيل اردوهاي تيم ملي و حضور در رقابت‌هاي قهرماني آسيا توانست به رنكينگ فيفا بازگردد. امريكا، آلمان، فرانسه، كانادا، انگليس، ژاپن، استراليا، برزيل، سوئد و كره شمالي ۱۰ كشور برتر رده‌بندي فيفا هستند.


پولادگر، نايب‌رييس اتحاديه تكواندو آسيا باقي ماند
مجمع عمومي و انتخاباتي اتحاديه تكواندو آسيا با حضور اعضاي ATU در هتل «تيرول» شهر موجو كره جنوبي برگزار شد. براي رياست اتحاديه تكواندو آسيا تنها «كي سوك لي» كه از سال 2013 در اين سمت حضور دارد كانديد بود كه براي 4 سال ديگر در جايگاه رياست باقي مي‌ماند. همچنين سيد محمد پولادگر، رييس فدراسيون تكواندو كشورمان كه پيش از اين عنوان نايب‌رييسي اتحاديه تكواندو آسيا را داشت در سمت خود ابقا شد.


بازگشت عزت‌اللهي به روستوف و آخرين وضعيت آزمون
سعيد عزت‌اللهي و سردار آزمون دو بازيكن ايراني شاغل در ليگ روسيه بعد از بازي در انتخابي جام جهاني براي ايران اكنون به بازگشت به تيم‌هاي خود فكر مي‌كنند. مهدي حق تعالي، مديربرنامه‌هاي اين دو بازيكن ايراني درباره وضعيت اين دو لژيونر فوتبال ايران گفت: قرارداد قرضي سعيد عزت‌اللهي با آنژي به پايان رسيده است. او بعد از بازي براي تيم ملي ايران اكنون در تعطيلات به سر مي‌برد و به روستوف باز خواهد گشت و به زودي در كمپ اتريش به ساير بازيكنان تيم اضافه خواهد شد. او رابطه خوبي با هواداران دارد و دوست دارد در روستوف بماند. او درباره وضعيت سردار آزمون نيز گفت: درباره آزمون وضعيت پيچيده است. همه دوست دارند بدانند او فصل بعد در چه تيمي بازي خواهد كرد ولي الان نمي‌توان درباره اين موضوع به صحبت پرداخت. به نظرم در چند روز آينده وضعيت او مشخص خواهد شد و مي‌توان با قاطعيت درباره آينده آزمون به صحبت پرداخت.

 

پژمان منتظري به استقلال پيوست
پژمان منتظري مدافع فصل گذشته الاهلي قطر با امضاي قراردادي دو ساله به استقلال تيم سابق خود بازگشت. سيد رضا افتخاري، مديرعامل باشگاه استقلال در همين رابطه به سايت باشگاه گفت: بازگشت پژمان منتظري به خانه‌اش را تبريك و خوشامد مي‌گويم. استقلال خانه پژمان است، زيرا او سال‌ها براي استقلال بازي كرده و زحمت كشيده و حالا هم به اين تيم بازگشته است. پژمان منتظري از بازيكنان كاربلد و اثرگذار در تيم ملي است كه چند سالي به عنوان لژيونر در خارج از ايران به فوتبالش ادامه داد و حالا هم دوباره براي استقلال بازي مي‌كند. با درخواست كادر فني، ما از مدتي قبل با اين بازيكن وارد مذاكره شديم و به توافق نهايي رسيديم. براي منتظري آرزوي موفقيت مي‌كنم و حضور او در استقلال يكي ديگر از خبرهاي خوشي بود كه به هواداران وعده داده بوديم و انجام شد.


قوچان‌نژاد در هيرنفين مي‌ماند
رضا قوچان‌نژاد در اين فصل توانست ۲۰ گل براي هيرنفين به ثمر برساند تا برترين گلزن تيمش و دومين گلزن برتر ليگ هلند لقب گيرد. همين باعث شده است تا خيلي از تيم‌هاي هلندي به جذب اين بازيكن ايراني علاقه‌مند شوند. در همين رابطه بيورنگا، مدير ورزشي باشگاه هيرنفين درباره وضعيت مهاجم ايراني گفت: به احتمال بسيار زياد او در اين فصل هم در هيرنفين مي‌ماند. ما از شرايط اين بازيكن به خوبي آگاهي داريم و دوست داريم او را در تيم نگه داريم. علاوه بر آن، سال جام جهاني نيز است و او دوست دارد در تيم به ميدان برود و رفتن به تيمي ديگر ممكن است ريسك بالايي داشته باشد. رضا بازيكني است كه گل‌هاي زيادي براي ما به ثمر رسانده و در واقع بازيكن بين‌المللي ما است و دوست داريم او را در تيم خود نگه داريم. او بازيكن دوست داشتني است و همه از حضور او در هيرنفين خوشحال هستند. هيرنفين فصل قبل با وجود گل‌هايي كه رضا قوچان نژاد به ثمر رساند نتوانست به توفيقي دست پيدا كند و اكنون اميدوار است با تقويت خود و جذب چند بازيكن بتواند فصل بعد عملكرد بهتري در ليگ هلند داشته باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون