• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3841 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

درگيري بين دستفروشان مرزن‌آباد و مسافران سر قيمت بلال

روز گذشته اختلاف تعدادي از مسافران با دستفروشان حاشيه جاده در مرزن‌آباد چالوس به دليل قيمت بلال به درگيري گسترده و چاقوكشي و مجروح شدن چند نفر منجر شد.
مركز اطلاع‌رساني ناجا با تاييد خبر درگيري دستفروشان با مسافران در جاده مرزن‌آباد-چالوس اعلام كرد: در پي اين درگيري ۴ نفر دستگير شدند. در گزارش پليس آمده است: «به دنبال درگيري تعدادي از اهالي مرزن‌آباد با تعدادي از مسافران به خاطر قيمت بلال و ايجاد زد و خورد بين دستفروشان حاشيه جاده و برخي از مسافران بلافاصله موضوع در‌گيري به فرماندهي انتظامي استان مازندران اعلام شد و ماموران پليس در محل حادثه حاضر شدند. با حضور ماموران پليس در محل حادثه مشخص شد طرفين دعوا با استفاده از چاقو اقدام به مجروح كردن يكديگر كرده‌اند.
اين درگيري باعث ترافيك شديد در اين محدوده و كندي تردد خودروها شد.» در ادامه اطلاعيه پليس درباره اين حادثه با اشاره به شليك دو تير هوايي آمده است: «ماموران پليس از همان دقايق اوليه حادثه در محل حضور داشتند و تنها براي كنترل وضعيت محل و همچنين متفرق كردن طرفين دعوا اقدام به شليك دو تير هوايي كردند.»
براساس اين گزارش، در اين درگيري ۴ تن دستگير شده و براي طي مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند. سرهنگ عليرضا باقري، معاون اجتماعي- انتظامي مازندران با اشاره به شناسايي و دستگيري عوامل درگيري و چاقوكشي در منطقه مرزن‌آباد چالوس گفت: « با هماهنگي قضايي برابر قانون با اين افراد برخورد خواهد شد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون