• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3870 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ مرداد

پوشش مراسم تحليف رياست‌جمهوري توسط بيش از 400 خبرنگار و تصويربردار داخلي و خارجي

محدوديت‌هاي ترافيكي شهر تهران در روز تحليف

گروه سياسي| عصر شنبه، بهارستان ميزبان مهمانان زيادي است. مهماناني كه از داخل و خارج به بهارستان مي‌روند تا شاهد سوگند ياد كردن حسن روحاني براي يك دوره
چهار ساله باشند.
 مجلس شوراي اسلامي هم براي حضور اين مهمانان در حال آماده شدن است تا مراسم تحليف رييس‌جمهور عصر شنبه 14 مرداد ماه از ساعت 17 الي 21 با حضور مقامات و مسوولان كشوري و لشكري، هشت رييس‌جمهوري و 19 رييس مجلس از كشورهاي مختلف و 92 هيات بلندپايه خارجي و بين‌المللي برگزار شود. آنگونه كه خبرگزاري ايرنا خبر داده است در اين مراسم 150 خبرنگار، عكاس و تصويربردار خارجي و همچنين 250 تا 300 خبرنگار، عكاس و تصويربردار داخلي در مراسم تحليف روحاني حضور دارند و اين رويداد بزرگ را به ثبت مي‌رسانند. راشاتودي، يورو نيوز، ام‌بي‌سي، تلويزيون چين، عراق، آلمان، ژاپن از مهم‌ترين رسانه‌هاي خارجي هستند كه اين مراسم را پوشش خبري مي‌دهند. همچنين مراسم تحليف رييس‌جمهوري به صورت زنده از شبكه‌هاي اول و خبر سيما و همچنين راديو فرهنگ
 پخش مي‌شود.

جزييات تعطيلي شهر تهران در روز مراسم تحليف رياست‌جمهوري
اما تهران براي مراسم تحليف به صورت ويژه‌تري آماده است. آنگونه كه تهران در اين روز به صورت كامل تعطيل شده است. ديروز همچنين جزييات تعطيلي شهر تهران در روز مراسم تحليف رياست‌جمهوري اعلام شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دولت با توجه به شركت گسترده هيات‌هاي خارجي در مراسم تحليف دوازدهمين دوره رياست‌جمهوري و به منظور برگزاري مناسب و شايسته مراسم مذكور و ايجاد تسهيلات لازم در رفت و آمد هيات‌هاي خارجي و رفاه حال شهروندان تهراني كليه دستگاه‌هاي دولتي و نهادهاي عمومي (غير از اورژانس و نهادهاي امدادي) را در روز شنبه چهاردهم مرداد 1396 در شهر تهران تعطيل اعلام كرد.
 براين اساس سردار مهماندار رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران از اجراي طرح زوج و فرد و طرح ترافيك در روز تحليف در تهران خبر داد و اعلام كرد: با وجود تعطيلي سازمان‌هاي دولتي و نهادهاي عمومي براي كنترل ترافيك روز شنبه اين دو طرح در همان زمان‌هاي پيشين و بدون تغيير اجرا خواهد شد. رييس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست تا از ترددهاي غيرضروري در شهر تهران در اين روز خودداري كنند. به دنبال تعطيلي روز شنبه 14 مردادماه به مناسبت تحليف رياست‌جمهوري تمامي شعب بانك‌هاي دولتي و خصوصي در تهران تعطيل خواهد بود. پليس راهور تهران بزرگ محدوديت‌هاي ترافيكي روز تحليف رييس‌جمهور را تشريح كرد، كه به
 قرار ذيل است:
1- از ساعت 14 محور غرب به شرق خيابان جمهوري از تقاطع استانبول محدوديت ايجاد خواهد شد و مسير جايگزين فردوسي به شمال و خيابان انقلاب خواهد بود.
2- از ساعت 14 خيابان مجاهدين از تقاطع خيابان ايران به غرب محدوديت ايجاد خواهد شد و مسير جايگزين خيابان زرين خامه خواهد بود.
3- از ساعت 14 شمال به جنوب خيابان ابن سينا در تقاطع فخر آباد محدوديت ايجاد خواهد شد و مسير جايگزين خيابان شهيد مشكي خواهد بود.
4- جنوب به شمال خيابان ديالمه در خيابان اميركبير محدوديت ايجاد خواهد شد و مسير جايگزين خيابان امير كبير به غرب خواهد بود.
5- كليه معابر منتهي به خيابان ديالمه و آجانلو از مسير شرق به غرب از ساعت 14 مسدود خواهد شد.
6- تردد هرگونه خودرو و موتوسيكلت از ساعت 14 در مسير‌هاي اعلام شده ممنوع است.
7- از ساعت 20:30 روز شنبه 14 مرداد، جنوب به شمال خيابان يمن مسدود و مسير جايگزين چمران به غرب و كچويي خواهد بود.
8- از ساعت 20:30 غرب به شرق رشيد الدين فضل‌الله از ابتداي خيابان جديد الاحداث (خيابان غربي پاركينگ طبقاتي نمايشگاه) مسدود و مسير جايگزين چمران و كچويي خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون