• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3874 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

حركت رو به عقب بوكس

امين قاسمي‌پور بوكسور سابق تيم ملي

1- با توجه به اينكه ناطق‌نوري در طول اين سال‌ها زحمات زيادي براي بوكس كشيده ما نمي‌توانيم به راحتي از زحمات او بگذريم. به هر حال رييس‌جمهور نهايتا 8 سال مي‌تواند در راس رياست‌جمهوري فعاليت كند و بعد از آن دوباره يك فرد ديگر به عنوان رييس‌جمهور انتخاب مي‌شود. قطعا بايد در رياست فدراسيون‌ها نيز اين اتفاق رخ دهد اما متاسفانه در فدراسيون بوكس شاهد بوديم كه رياست احمد ناطق نوري دنباله‌دار بود. به همين دليل انگيزه از ديگر مديران براي رسيدن به راس فدراسيون بوكس كاسته مي‌شد. جاي ناطق نوري ثابت بود و با حضور او ورود به رياست فدراسيون بوكس بي‌فايده بود.
2- اوضاع و احوال بوكس اوايل خوب بود، اما طي اين چند سال اخير، احمد ناطق نوري ديگر كوپن‌هاي خود را براي بوكس خرج نمي‌كرد و هدايت فدراسيون را بر عهده اطرافيان واگذار كرده بود و اين موضوع باعث ضعيف شدن فدراسيون شده بود. اميدوارم دوستاني كه آمده‌اند به اوضاع و احوال بوكس كه خيلي نابسامان است سر و سامان دهند و يك خون جديد در رگ‌هاي اين فدراسيون جاري شود.
3- متاسفانه شاهديم تيم‌هاي ما به مسابقات بين‌المللي اعزام مي‌شوند و شكست مي‌خورند و پس از آن انتقاد از تيم‌هاي ملي شروع مي‌شود. بايد به اين نكته اشاره كنيم كه در تمام دنيا كمپ‌هاي بين‌المللي برگزار مي‌شود و تمام تيم‌هاي خارجي به صورت گروهي كنار يكديگر تمرين مي‌كنند و به اوج آمادگي مي‌رسند؛ اما بچه‌هاي ما مدام در ايران داخل اردو هستند و حتي خودشان هم از معيارشان مطلع نيستند. معلوم است كه چنين بوكسورهايي وقتي براي نخستين‌بار وارد رينگ مسابقات بين‌المللي مي‌شوند سنگيني فضاي مسابقات و جو حاكم در رينگ  به قدري روي آنها تاثير منفي مي‌گذارد تا يك بوكسور به خود بيايد بازنده مسابقات است و اين طبيعي است. بوكسورهاي ما مثل كشورهاي ديگر نياز به حضور در كمپ‌هاي بين‌المللي تمريني هستند. متاسفانه در حال حاضر شنيده‌ام كه دوباره شرايط خوابگاه ملي‌پوشان افتضاح است و آنها باز هم در كانكس استراحت مي‌كنند. فكر مي‌كنم با اين شرايط ما حتي بعد از اين مقابل تيم‌هاي درجه چهارم دنيا هم شكست خواهيم خورد. متاسفانه ما علاوه بر اينكه در بوكس درجا مي‌زنيم هيچ؛ حالا رو به عقب هم حركت مي‌كنيم.
4- هر كسي در آينده نزديك به عنوان رييس فدراسيون انتخاب شود و باز هم امكانات نباشد هيچ كاري نمي‌تواند انجام دهد. روح‌الله حسيني را ناطق نوري آورد، او كاپيتان تيم ملي و قهرمان آسيا بود اما وقتي امكانات نباشد هيچ كسي نمي‌تواند بوكس را كمك كند. هر كسي هم بيايد باز هم شرايط به همين روال است، تا چه زماني يك نفر مي‌تواند از خودش براي بوكس هزينه كند؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون