• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3921 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

خبر

۳ منطقه پايتخت كه بيشترين صنوف مزاحم را دارند

مهر| مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران از جابه‌جايي مشاغل مزاحم پايتخت خبر داد. كامران زنگيشه، در خصوص جابه‌جايي مشاغل مزاحم شهري گفت: در سال ۱۳۶۹ مقرر شد تا ۳۳ دسته شغلي كه بيشترين مزاحمت را داشتند، از تهران خارج شوند.
وي با بيان اينكه در مجموع اين ۳۳ دسته مشاغل مزاحم، اكثر اين مشاغل مثل چرم‌سازي موضوعا از تهران خارج شده‌اند و ديگر اثري از آنها در پايتخت نيست، اظهار كرد: برخي از مشاغل نيز مانند خدمات خودرويي كه بيشترين مزاحمت را براي تهران ايجاد كرده، با يكسري تمهيدات همچنان در داخل شهر فعاليت مي‌كنند. وي موضوع دوم مزاحمت مشاغل تهران را رستوران‌ها و فست‌فودها دانست. درمجموع بيشترين صنوف مزاحم در مناطق ۴، ۱۲ و ۱۸ است كه دراين بخش كارگاه‌هايي وجود دارد. به طوري كه در اطراف بازار بحث ايمني مطرح است و بيشترين مشكلات را در اين بخش‌ داريم. در حال حاضر شهرك خاورشهر، شهرك خدماتي وليعصر، شهرك خاوران يا همان تالاب بهرام را براي انتقال صنوف و مشاغل مزاحم در نظر گرفته‌ايم و مقرر شده تا تعدادي از شهرك‌هاي صنعتي كه پيش از اين فقط مشاغل صنعتي را مي‌پذيرفتند، پذيراي مشاغل و صنوف مختلف باشند.

كشف جسد زن جوان در اطراف همدان

ايرنا| جسد زني جوان صبح چهارشنبه در گردنه اسدآباد كشف و براي بررسي و تشخيص هويت به مراجع قضايي تحويل داده شد. مهدي بسطامي، رييس مركز فوريت‌هاي پزشكي اسدآباد گفت: ساعت 7 و 10 دقيقه ديروز رها شدن جسد يك زن 32 ساله در يكي از پيچ‌هاي گردنه اسدآباد منتهي به شهر به مركز اورژانس 115 اطلاع داده شد. بلافاصله تيم امدادي اورژانس به محل اعزام شدند كه پس از معاينه و بررسي اوليه متوجه فوت اين شخص شدند.


واژگوني سرويس مدرسه در بوشهر
مهر| واژگوني سرويس مدرسه در بخش ارم دشتستان بوشهر سبب مصدوميت چهار دانش‌آموز شد. ۴ دانش‌آموز دختر دبيرستان شبانه روزي «طوبي» هنگام تردد از شهر تنگ ارم به روستاي دهرود سفلي به دليل واژگوني سرويس مدرسه‌شان مصدوم شدند. خودروي سرويس مدرسه پژو ۴۰۵ بوده و پليس راه علت تصادف را بي‌توجهي راننده به جلو اعلام كرده است. در اين حادثه چهار دانش‌آموز به همراه راننده زن و يك كودك كه در خودرو حضور داشته مصدوم و به بيمارستان شهيد گنجي برازجان منتقل شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون