• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3110 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان

دستگيري اتفاقي يك قاتل در نزاع

اعتماد | سارقي كه با ضربات متعدد چاقو صاحب مغازه‌يي را از پاي درآورده بود، هرگز تصور نمي‌كرد درگيري‌اش با راننده تاكسي در حوالي محل قتل، پرده از راز جنايت او بردارد.
آبان ماه امسال ماموران كلانتري 11 مركزي فرديس كه در حال گشت‌زني در منطقه بودند با مشاهده صحنه تجمع گروهي از مردم در فلكه سوم فرديس به سرعت خود را به محل مورد نظر رساندند. با حضور ماموران در صحنه مشخص شد كه يك راننده تاكسي با مسافر خود به دليل اختلاف سر كرايه وارد زد و خورد شده است كه به سرعت طرفين درگيري از سوي ماموران به كناري كشيده شدند و هر دو نفر براي رسيدگي بيشتر به موضوع به كلانتري انتقال يافتند.
سرهنگ ايوب احمدي، فرمانده انتظامي شهرستان فرديس در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: راننده تاكسي در بازجويي ماموران اظهار داشت در مقابل پاساژي در پايانه شهرك انديشه فردي خودروي او را به صورت دربست كرايه كرده و مقداري وسايل از جمله كيس و مانيتور كامپيو‌تر و... را داخل خودروي او گذاشته و در زمان پياده شدن بر سر كرايه با او درگير شده و اقدام به وارد كردن خسارت به خودرو و ضرب و شتم او كرده است. به اين ترتيب و پس از انجام تحقيقات اوليه ماموران، متهم جهت سير مراحل قانوني و رسيدگي به شكايت راننده تاكسي به دادسرا اعزام شد. با اين حال اتفاقاتي كه پس از اين اعزام رخ داد پرده از جنايتي ديگر از سوي متهم برداشت.
به گفته سرهنگ احمدي در حالي كه متهم به همراه مامور بدرقه در راه دادسرا بود ناگهان با ايجاد درگيري و ضرب و جرح مامور متواري شد كه با اقدام به موقع ماموران و در تعقيب و گريزي كوتاه به سرعت دستگير شد.
اقدام به فرار متهم تنها به دليل درگيري با راننده تاكسي شك ماموران را برانگيخت به همين دليل تحقيقات از متهم براي كشف علت اصلي فرار آغاز شد.
قصد متهم براي متواري شدن نشان مي‌داد كه او نسبت به حادثه‌يي ديگر دچار اضطراب شده است؛ موضوعي كه در بازجويي‌هاي پليس به تدريج پرده از جنايتي هولناك برداشت.
سرهنگ احمدي در تشريح روند بازجويي از متهم گفت: متهم در ابتدا و در بازجويي‌هاي تكميلي ماموران وجود هرگونه مسائل حاشيه‌يي را كه به درگيري ارتباط داشته باشد انكار مي‌كرد اما پس از گذشت مدتي از بازجويي‌ها به جنايتي دردناك اعتراف كرد. به گفته فرمانده انتظامي فرديس متهم در جريان بازجويي‌ها به قتل صاحب مغازه‌يي در فرديس اعتراف كرد و گفت: وقتي مي‌خواستم وسايل داخل مغازه را سرقت كنم با صاحب مغازه درگير شدم كه براي رهايي از اين اتفاق با چند ضربه چاقو او را به قتل رساندم.
به اين ترتيب و پس از بازسازي صحنه جرم، متهم به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني راهي مراجع قضايي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون