• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3186 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲ اسفند

باخوانندگان

نوايي
لازمه جلوگيري از حوادثي مانند تصادف اخير زني ميانسال با اتوبوس در تهران، آموزش و اصلاح قوانين است. راننده در اين حادثه مقصر نيست. چون عابر هنگامي كه چراغ عابر قرمز بود قصد داشت به آن سمت خيابان برود.
6263 -0938
از دولت و مجلس محترم مصرانه تقاضا داريم با وضع قوانين مناسب، مشاغلي در خور شأن را به زنان خانه‌دار بي‌سرپرست يا فاقد سرپرست واگذار كنند تا هم به اقتصاد و خودكفايي جامعه كمك كرده باشند و هم اين قشر آسيب‌پذير با كسب روزي حلال و تحت پوشش قرار گرفتن خدمات بيمه تامين اجتماعي، عزت و استقلال خود را به دست آورند.
2143 -0913
انبوه پيامك‌هاي ظاهرا ساده ولي زيركانه براي كسب هرچه بيشتر پول و سركيسه كردن مردم ساده دل و خوش‌باور و ساده‌انديش، كه روزانه از اپراتورهاي مختلف براي مردم فرستاده مي‌شود، متاسفانه با همكاري و كمك سودجويانه مخابرات، همچنان ادامه دارد.
« اعتماد» متاسفانه معضلي است كه مسوولان امر بايد براي آن تدبيري بينديشند.
   زماني
15 سال در شركت همراه اول صادقانه كار كردم اما اكنون مي‌بينم كه كارمندان جديد الورود و خانم‌ها را شركت قرارداد بسته ولي چند نفر سابقه‌دار قديمي هنوز بلاتكليف مانده‌اند. لطفا مسوولان منابع انساني رسيدگي عاجل كنند و همسر و فرزندان ما را در سال جديد خوشحال كنند.
4069 -0913
مشكل عمده اشتغال در كشور ما عدم به كارگيري افراد مطابق با رشته تحصيلي و تخصص آنان است. يعني متاسفانه بايد گفت كه هيچ كس سر جاي خودش نيست.
9188-0912
سيد نازنين، مير فتاح جان، از نوشته‌هاي اخيرت مي‌توان اين را درك كرد كه گاهي اوقات آدم طنزش نمي‌آيد اما به نظرم وقتي قلم برمي‌داري، به سگرمه‌هاي درهم مردمي فكر كن كه صبح با قيافه عبوس خودشان را به نديدن يكديگر مي‌زنند چون حال لبخند زدن ندارند. وقتي قلم دست مي‌گيري گرفتاري‌ها را پشت قلمت بنداز، در خبرها سرك بكش و ببين كدام مي‌تواند با طنازي قلمت لبخندي بر لب مردم بياورد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون