• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4003 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ دي

الو اعتماد

گويا شما در اعتماد حواس‌تان نيست كه مردم داغدارند و عزيزان‌شان را ازدست داده‌اند. همين چند روز اخير پشت سرهم عكس اعضاي دولت را گذاشتيد صفحه اول، اما حتي يك روز حاضر نشديد عكسي از نفتكش سانچي را در همان ابعاد بزرگ صفحه اول‌تان منتشر كنيد.
09160008474
 گفت‌وگوبا «جعفرخيرخواهان» درباره كتاب «خشونت و نظم‌هاي اجتماعي» خوب بود و به نظرم مي‌تواند به داد بيماري اقتصاد ايران برسد.
09100009876
  جالب است در ماجراي نفتكش سانچي هيچ خبري از آقاي ظريف و تيمش براي رايزني و مذاكره با مقامات چيني نبود كه لااقل خدمات بهتري به هموطنان گرفتار در آتش ما مي‌دادند.
09130001342
روزنامه اعتماد با انتشار مطلب آقاي عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي فقط بر زخم مايي كه مال‌مان را در موسسه كاسپين سپرده بوديم نمك پاشيد. به آقاي آخوندي بگوييد اگر راست مي‌گويد اعلام كند 10 نفر سپرده‌گذار اصلي اين موسسه چه كساني هستند و اگر واقعا جراتش را دارد بگويد آن افرادي كه سود 80درصدي گرفته‌اند چه كساني بوده‌اند؟
09360003617
  گزارشي روز شنبه منتشر كرديد كه برايم جالب بود. اينكه در عراق هم خشخاش بكارند و ترياك توليد كنند خيلي مساله مهمي است و من تا به حال نمي‌دانستم كه علاوه بر شرق كشور حالا بايد مراقب غرب كشور هم باشيم.
09170005461
به آقاي آخوندي بگوييد شما به كار ما مالباختگان كاسپين چه كار داري؛ شما برو وزارتخانه خود را اداره كن.
09120006781
 آقاي حضرتي؛ چرا ما بايد روزنامه شما را 2هزارتومان پول بدهيم بخريم؟ انگار روزنامه فقط براي دولتمردان منتشر مي‌شود. كدام صفحه شما درد من نوعي را در خود نمايان مي‌كند تا لااقل صدايم به گوش مسوولان برسد؟
09900008871
سميه خادمي از محله كرمان تهران
الان چند وقتي است كه شهرداري درحال آسفالت كردن كوچه‌ها و تغيير دادن و ترميم جوي‌هاي آب است. اما عملكرد آنها به گونه‌اي است كه صداي اكثر اهالي كوچه‌ها را درآورده است چراكه اولا كارگران هنوز يك كوچه را تمام نكرده، به كوچه ديگري مي‌روند و شروع به كندن آسفالت‌هاي آنجا مي‌كنند. ثانيا براي آسفالت كردن كوچه‌ها نيز كاملا سليقه‌اي عمل مي‌كنند به طوري كه يك كوچه را كاملا آسفالت مي‌كنند و در كوچه‌اي ديگر فقط به لكه‌گيري اكتفا مي‌كنند. جداول سيماني كه در اطراف درختان نصب مي‌كنند نيز اندازه‌هاي‌شان متفاوت است. بعضا فرآيند آسفالت كوچه‌ها بيش از يك هفته به دراز مي‌انجامد. از شهرداري منطقه 8 درخواست مي‌كنيم تا هرچه سريع‌تر با نظارت بر پيمانكاران مسوول آسفالت كوچه‌ها، به اين وضعيت خاتمه دهند. شماره تماس:            021-22521... 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون