• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3190 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند

خبر كوتاه

رهايي دو اعدامي  در ملاير

ايرنا| با رضايت اولياي دم، دو مددجوي ملايري محكوم به قصاص نفس از طناب‌دار نجات يافتند.  حسن محمد‌ياري، مديركل زندان‌هاي همدان با اعلام اين خبر گفت: با تلاش و پيگيري‌هاي مستمر اعضاي شوراي حل اختلاف زندان ملاير، رضايت اولياي دم دو مددجو كه به جرم قتل عمد هر يك به مدت سه سال در زندان ملاير تحمل حبس مي‌كردند و محكوم به قصاص نفس شده بودند، اخذ شد. محمد ياري گفت: در سه ماه گذشته نيز براي كاهش جمعيت كيفري و بازگشت سعادتمندانه مددجويان نوجوان به آغوش گرم خانواده با تلاش مددكاري و مسوولان كانون اصلاح و تربيت نيز با گرفتن رضايت از 45 نفر از شكات، زمينه آزادي شش مددجوي كانون اصلاح و تربيت همدان فراهم شد. اين سومين پرونده قتل عمد در سال‌جاري در ملاير است كه منجر به سازش شده است.

دستگيري قاتل دو جوان پس از هفت سال

باشگاه خبرنگاران| فردي كه به اتهام قتل دو عضو يك خانواده به مدت هفت سال متواري بود، دستگير شد.  سرهنگ بهادر اسماعيلي، فرمانده انتظامي شيراز با اعلام اين خبر گفت: شكايات متعددي مبني بر اينكه فردي با طرح دوستي و اغفال افراد اقدام به سرقت اموال آنان مي‌كرد به يكي از پاسگاه‌هاي انتظامي جنوب شهرستان شيراز ارجاع شد.  شگرد متهم به گونه‌اي بوده كه با انتخاب افراد خاص و برقراري دوستي با آنان به منزل و محل كار شكات رفت و آمد مي‌كرد و در فرصت مناسب تلفن همراه، طلا، پول نقد و اشيا با ارزش را به سرقت مي‌برد. سرهنگ اسماعيلي افزود: با توجه به مجهول‌المكان بودن متهم، شناسايي و دستگيري وي در دستور كار پليس قرار گرفت. فرمانده انتظامي شهرستان شيراز تصريح كرد: در ادامه تحقيقات ماموران مطلع شدند يكي از شكات متهم را مشاهده كرده و بين آنها درگيري به وجود آمده است كه بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و متهم را كه با استفاده از سلاح كمري اقدام به تيراندازي هوايي كرده و قصد فرار داشت، دستگير و در بازرسي از خودرو وي تعداد دو قبضه سلاح كمري و مقاديري مواد مخدر كشف كردند.  وي گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامي با بررسي سوابق مشخص شد متهم دستگير‌شده پس از قتل دو نفر اعضاي يك خانواده در هفت سال قبل متواري و تحت تعقيب بوده است. تحقيقات در‌خصوص اتهامات متهم ادامه دارد.

برخورد دو اتوبوس در غرب تهران

ايسنا| در تصادف دو دستگاه اتوبوس در اتوبان تهران – كرج 7 نفر مصدوم شدند.
حسن عباسي، مدير روابط عمومي اورژانس تهران در شرح جزييات اين خبر گفت: در ساعت 15:30 ديروز پس از حضور تكنسين‌هاي اورژانس در محل مشاهده شد كه دو دستگاه اتوبوس با يكديگر برخورد كرده و هفت تن نيز در پي آن دچار مجروحيت شده‌اند كه سه نفر از آنها به مراكز درماني منتقل شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون