• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4046 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ اسفند

تمجيد لاريجاني از سرمايه‌گذاري بانك پاسارگاد در يك پروژه بيمارستاني

دكتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي، صادقي استاندار قم، جمعي از نماينده‌هاي مجلس و مسوولان استان قم، همراه با دكتر مجيد قاسمي مديرعامل بانك پاسارگاد، مديران و مسوولان ارشد بانك پاسارگاد و دكتر مخبر مديرعامل هلدينگ سلامت پاسارگاد از پيشرفت پروژه بيمارستان 1000تختخوابي خاتم در شهر قم بازديد كردند. به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، اين بيمارستان، با حمايت بانك‌پاسارگاد توسط «هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد» در 7 طبقه و با مساحتي بالغ بر 200 هكتار در يك مجتمع آموزشي درماني در شهرك سلامت خاتم، در حال ساخت است و تاكنون 15 درصد از كل پروژه اجرا شده و بهار 1398 به بهره‌برداري كامل خواهد رسيد. دكتر علي لاريجاني ضمن تقدير از اقدامات بانك پاسارگاد در ساخت بيمارستان 1000تختخوابي خاتم از كليه دست‌اندركاران و شركت‌هاي متولي پروژه تشكر و قدرداني كردند و اظهار داشتند: «سرمايه‌گذاري بانك پاسارگاد در اين پروژه بسيار مناسب و سنجيده بوده است و پيشرفت آن را بسيار خوب ارزيابي كردند. ايشان همچنين اعلام كرد اين پروژه يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي استان و كشور بوده كه از استانداردهاي بالايي برخوردار است». در اين مراسم همچنين دكتر مجيد قاسمي مديرعامل بانك پاسارگاد و دكتر مخبر مديرعامل «هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد» چگونگي اجرا و ميزان پيشرفت پروژه، هزينه‌هاي مرتبط با ساخت و ساير جزييات و نكات فني و مربوط به ساخت بيمارستان 1000تختخوابي خاتم را تشريح كردند. خاطرنشان مي‌سازد اين بيمارستان به عنوان يكي از پيشرفته‌ترين مراكز ارايه همزمان خدمات پزشكي، درماني و آموزشي، با برخورداري از بالاترين سطح استانداردهاي درماني و سلامت در سطح كشور، در جايگاه نخست توسعه سازمان‌يافته در نظام سلامت و آموزشي پزشكي قرار خواهد گرفت. اين بيمارستان در زميني به وسعت 100 هكتار و در جنوب غربي شهرستان قم در حال ساخت است كه شامل كاربري‌هاي درماني با احداث بيمارستان 1000تختخوابي خاتم، كاربري آموزش عالي با تاسيس دانشگاه علوم پزشكي و ظرفيت پذيرش سالانه 3 هزار دانشجو و همچنين كاربري اقامتي و تفريحي با احداث هتل و ارايه خدمات گردشگري، سلامت و اسكان كادر درماني و آموزشي است.

بيمارستان خاتم، داراي بخش‌هاي قلب و عروق، گوارش، ژنيكولوژي و زايمان، كودكان، ريه و بيماري‌هاي تنفسي، داخلي، مغز و اعصاب، غدد، ارتوپدي و تروما به همراه اتاق‌هاي جراحي، اورژانس، آندوسكوپي، آزمايشگاه، تصويربرداري، فيزيوتراپي، مراقبت‌هاي ويژه، دياليز، كلينيك مراقبت‌هاي پس از جراحي، پزشكي هسته‌اي و پرتودرماني خواهد بود و با همكاري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي؛ 60% ظرفيت اين بيمارستان با تعرفه دولتي فعاليت خواهد كرد.

گفتني است «هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد»، به عنوان يكي از هلدينگ‌هاي گروه مالي پاسارگاد، در راستاي تقويت مشاركت بخش خصوصي در حوزه سلامت و ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي، احداث شهرك‌هاي سلامت را علاوه بر قم، در ديگر شهرهاي كشور و جمعا به ميزان 7000 تختخواب بيمارستاني در دستور كار خود قرار داده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون