• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4060 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ فروردين

بنگاه‌ها

پرداخت وام ازدواج 15 ميليون توماني در بانك مهرايران

بانك مركزي، بند «الف» تبصره 16 قانون بودجه سال 1397 كل كشور را كه براساس آن مبلغ تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج براي هريك از زوج‌ها در سال جاري به ميزان 15 ميليون تومان تعيين شده است به شبكه بانكي ابلاغ كرد. بانك قرض‌الحسنه مهر ايران در راستاي اجراي اين بخشنامه به متقاضيان وام ازدواج كه در سامانه بانك مركزي ثبت‌نام كرده و اين بانك به عنوان بانك عامل براي‌شان معرفي شده است، تسهيلات 150 ميليون ريالي پرداخت مي‌كند. اين بانك پيشگام پرداخت تسهيلات يكصد ميليون ريالي ازدواج جوانان در شبكه بانكي كشور است و طي يك دهه فعاليت خود بالغ بر 270 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت كرده است كه بيش از 32 هزار فقره آن مربوط به سال 1396 است.

 

رشد فروش ۱۲ درصدي فولاد مباركه در سال ۹۶

در سال ۱۳۹۶ فولاد مباركه ۷ميليون و ۳۲هزار و ۷۰۵ تن از محصولات توليدي خود را به بازار داخلي و جهاني تحويل داد كه اين ميزان تحويل محصول، رشد ۱۲ درصدي داشته است. اين خبر را محمود اكبري معاون فروش و بازاريابي فولاد مباركه اعلام كرد و با تاكيد بر اينكه در سال گذشته با توجه به نياز بازار داخلي صادرات محصولات شركت ۱۷درصد كاهش يافته است، گفت: از اين ميزان محصول ۸۲درصد به بازار داخلي و ۱۸درصد به بازارهاي جهاني عرضه شده است. وي افزود: در سال ۱۳۹۶ به ميزان ۵ميليون و ۷۴۰هزار و ۵۵۴ تن انواع محصولات شركت به بازار داخلي عرضه شده كه رشد ۲۲درصدي نسبت به سال ۹۵ داشته است؛ ضمن اينكه در بازه زماني مذكور تناژ ثبت سفارش شده با ۱۲درصد رشد به ۷ميليون و ۲۰۷هزار تن و حمل ريلي محصولات با رشد ۶درصدي به يك ميليون و ۱۲۹هزار تن افزايش يافته است.

 

آغاز «طرح نوبهار» در شعب بانك آينده

بانك آينده با اجراي طرح «نوبهار» فرصتي ويژه جهت تسويه يا به روز رساني مطالبات غيرجاري بانك فراهم كرده است. طرح «نوبهار»، به منظور تشويق مشتريان بدهكار جهت تسويه مانده مطالبات غيرجاري و با هدف همراهي با سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد داخلي و ايجاد فرصت‌هاي بيشتر اشتغال، در بازه زماني 15/01/1397 لغايت 31/02/1397 در كليه شعب بانك آينده در سراسر كشور به مرحله اجرا در مي‌آيد. بر اساس اين طرح، مشترياني كه تا پايان روز كاري 31 ارديبهشت ماه سال جاري، نسبت به تسويه نقدي بدهي‌هاي تسهيلاتي يا به روز رساني اقساط اقدام كنند از مزاياي ويژه، از جمله: بخشودگي 100 درصد جرايم تاخير تاديه و تخفيف در نرخ سود پس از سررسيد، برخوردار خواهند شد.

 

سايپا سهم بازار خود را افزايش مي‌دهد

رييس مركز مطالعات استراتژيك گروه خودروسازي سايپا از برنامه‌ريزي اين گروه براي افزايش توليد در سال 97 خبر داد و گفت: گروه خودروسازي سايپا در چهارماهه پاياني سال گذشته توانست تمام ركوردهاي خود در زمينه توليد خودرو را جابه‌جا كند.

به گزارش سايپا نيوز؛ حسن قره‌يي اعلام كرد: گروه سايپا در زمينه روند افزايش توليد خودرو در كشور در سال گذشته حائز جايگاه نخست شده است. بر اساس گزارشات اعلام شده، شركت سايپا توانسته در 26 اسفند ماه سال گذشته با توليد 666 هزار و 666 دستگاه خودرو به رشد 17 درصدي دست يابد. همچنين سايپا توانسته با توليد ماهيانه 67928 دستگاه در دي ماه ركورد جديدي ثبت كند. در اين ايام ركورد بيشترين توليد هفتگي در هفته انتهايي سال با توليد 19513 دستگاه خودرو و بيشترين توليد روزانه در دو شيفت كاري با توليد 3125 دستگاه در روز 19 دي ماه 96 ثبت شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون