• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4074 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

اخبار بنگاه‌ها

اعطاي تسهيلات ارزان‌قيمت به كارگران نمونه

بانك رفاه در سال «حمايت از كالاي ايراني» و به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني كار و كارگر و با هدف تكريم و تجليل از اقشار مختلف جامعه كارگري كشور به كارگران نمونه استان‌هاي كشور تسهيلات ارزان‌قيمت پرداخت مي‌كند.

به گزارش روابط عمومي بانك رفاه، اين تسهيلات در قالب عقد مرابحه و با نرخ سود 10درصد جهت تامين اموال و خدمات مورد نياز كارگران نمونه كل كشور كه در هر استان از سوي مديركل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان مربوطه به بانك معرفي مي‌شوند، اعطا خواهد شد.

 

درخشش مضاعف بيمه كوثر

شركت بيمه كوثر با ايجاد زيرساخت‌ها در سال96 و ارايه خدمات بيمه‌‌اي متفاوت و برتر در سال97 درخشش مضاعف خواهد داشت.

 

تشكيل كارگروه مقابله با قاچاق فرآورده‌هاي نفتي در ساري

رييس كارگروه پيشگيري و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي استان مازندران با تاكيد بر پيش‌بيني و پيشگيري از قاچاق فرآورده‌هاي نفتي، گفت: نهمين كارگروه پيشگيري و مقابله با قاچاق فرآورده‌هاي نفتي با محوريت رسيدگي به وضعيت چاه‌هاي غيرمجاز در استان تشكيل جلسه داد. حسينعلي طالبي افزود: از كارهاي بسيار موثر كه در سال گذشته انجام شد تغيير الگوي كشت است كه با مديريت مصرف آب و سوخت به نتيجه رسيد و همچنين پلاك‌گذاري تراكتورها نيز در مديريت سوخت موثر بوده‌اند. او تاكيد كرد: درحوزه عملياتي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري بيش از ۵۰ هزار چاه كشاورزي فاقد مجوز در حال بهره‌‌برداري است.

 

فاينانس ابرپروژه مسجد‌سليمان از سوي بانك صنعت و معدن

عمليات اجرايي پتروشيمي مسجدسليمان در استان خوزستان به‌منظور احداث واحد توليد آمونياك و اوره در حال انجام است. طرح ياد شده از محل تسهيلات فاينانس چين به مبلغ 433 ميليون يورو با عامليت اين بانك و پيشرفت قابل توجه 50 درصدي درحال اجرا است كه با شروع بهره‌برداري در سال 1398، اشتغال مستقيم 750 نفري در اين منطقه كمتر برخوردار را به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون