• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4081 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

فضاي مجازي

ادعاي عجيب رسايي

«روحاني: فيلتر تلگرام در عالي‌ترين سطح نظام تصويب شده اما من آن را قبول ندارم و هرگز اجرا نمي‌كنم! امام خميني: بعد از اينكه چيزي قانوني شد، نق زدن در آن، اگر بخواهد مردم را تحريك كند، مفسد في الارض است و دادگاه بايد با او عمل مفسد في الارض كنند... پس روحاني مفسد في‌الارض است.» حميد رسايي، نماينده تند و تيز مجلس نهم موفق نشد كرسي‌هاي سبز مجلس دهم را ببيند. از همين رو سنگر نطق‌هاي آتشينش را از تريبون پارلمان به فضاي مجازي منتقل كرده است. توييت اخير او در واكنش به پست اينستاگرامي حسن روحاني در مورد فيلترينگ تلگرام است. رسايي براي رييس‌جمهوري مستقر حكم مفسد في‌الارض صادر و اين پست را با هشتگ منافق منتشر كرده است.

 

پيشنهاد قطع ارتباط مخابراتي

«رحيم‌پور ازغدي: در تلگرام بدترين چيزها آموزش داده‌ مي‌شود. شايسته مسوول نظام جمهوري اسلامي نيست بگويد تلگرام جزو حقوق مردم است و نبايد قطع شود... .

ظاهرا ايشان اصل شبكه را با محتواي شبكه اشتباه گرفتن. خوبه نمي‌گن ارتباط مخابراتي را هم با همين استدلال قطع كنيد. » فيض‌الله عرب‌سرخي از فعالان سياسي اصلاح‌طلب روز گذشته توييت رحيم‌پورازغدي را منتشر كرد و ذيل آن چنين واكنشي نشان داد. بحث فيلترينگ تلگرام يكي از چالش‌هاي اين‌روزهاي سياستمداران است. فعالان سياسي، ‌اجرايي و قضايي هر كدام در موافقت يا مخالفت با اين اقدام صحبت مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون