• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4091 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ ارديبهشت

پيشخوان

رييس دستگاه قضا درگذشت قائم مقام دبير شوراي نگهبان را تسليت گفت

آيت‌الله آملي‌لاريجاني طي پيامي درگذشت حاج محمدرضا عليزاده، قائم‌مقام دبير و عضوحقوقدان شوراي نگهبان را تسليت گفت. متن پيام تسليت رييس قوه قضاييه به شرح ذيل است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انالله وانا اليه راجعون

خبر درگذشت جناب آقاي حاج محمدرضا عليزاده، قائم‌مقام دبير و عضوحقوقدان شوراي نگهبان موجب تاثر و تاسف اينجانب گرديد. آن فقيد سعيد عمر پربركتش را در راه اعتلاي نظام جمهوري اسلامي صرف نمود و سال‌ها در خدمت نظام قضايي و حقوقي كشور بود. اين ضايعه مولمه را به خانواده محترم ايشان، كاركنان شريف دستگاه قضايي و جامعه حقوقدان كشور تسليت عرض نموده و از خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت مي‌نمايم.

 

چرا بايد رييس‌جمهوري عذرخواهي كند

سيد‌مصطفي هاشمي‌طبا، نامزد انتخابات رياست‌جمهوري دوره دوازدهم: جايي كه امريكا مي‌گويد برجام بر ضررش بوده و ايران سرش را كلاه گذاشته، جان بولتن اظهارنظر مي‌كند كه اين توافق فقط و فقط به نفع ايران بوده است متوجه نمي‌شوم چرا عده‌اي مطرح مي‌كنند كه رييس‌جمهور عذرخواهي كند! رفتن امريكا از برجام به معني آن است كه اين قرارداد به ضرر كشورش بوده؛ قطعا اگر به نفعش بود خارج نمي‌شد. زماني كه دشمن ما مي‌گويد اين قرارداد به نفع ايران است رييس‌جمهور از چه عذرخواهي كند؟ ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون