• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3196 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند

خبر كوتاه

دي‌مستورا در حلب

استفان دي‌مستورا، فرستاده ويژه سازمان ملل در امور سوريه پس از ارايه طرح خود براي صلح سوريه در شوراي امنيت، روز گذشته براي گفت‌وگو با گروه‌هاي مسلح وارد حلب شده است. معارضان سوري پيش از اين با طرح دي مستورا براي آتش‌بس در حلب مخالفت كرده‌اند.

دردسر استفاده از ايميل شخصي

روزنامه نيويورك تايمز در گزارشي هيلاري كلينتون، وزير خارجه سابق امريكا را به خاطر استفاده از ايميل شخصي خود در زمان عهده‌دار بودن سمت وزارت خارجه، متهم به نقض قوانين فدرال كرد. بر اساس اين گزارش كلينتون در حالي از ايميل‌هاي شخصي استفاده مي‌كرد كه اين ايميل‌ها در برابر حملات سايبري و هكري آسيب‌پذيري بالاتري داشته و اين مساله نگراني‌هاي زيادي را نسبت به درز اطلاعات ايجاد كرده است.

ملاقات فيدل با زندانيان آزاد شده

فيدل كاسترو، رهبر سابق كوبا با پنج تن از شهروندان كشورش كه پس از سال‌ها زنداني بودن در امريكا اخير به هاوانا بازگشته‌اند، ديدار كرده است. اين ديدار 28 فوريه، 73 روز پس از ورود آنها به كوبا انجام شده است. اين در حالي است كه رهبر سابق كوبا چندان در انظار عمومي ظاهر نمي‌شود.

تكذيب استعفاي فيصل

به گزارش ايسنا در پي ادعاي يك سايت قطري مبني بر استعفاي سعود فيصل از سمتش، وزارت خارجه عربستان اين خبر را تكذيب و اعلام كرد كه اين خبر صرفا يك شايعه است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها