• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4100 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

فضاي مجازي

رويكرد تنگ‌نظرانه

 

«بعضي از اصولگرايان، برخورد با هنرمنداني چون #ناصر_ملك‌_مطيعي را به تنگ‌نظري‌هاي برخي از افراد منتسب به طيف چپ در اوايل انقلاب نسبت مي‌دهند. اين در حالي است كه اين افراد خودشان همين امروز رويكردي به مراتب تنگ‌نظرانه‌تر از آنچه به ديگران نسبت مي‌دهند، دارند. » برخي از رسانه‌هاي وابسته به جريان اصولگرايي پس از فوت ناصر ملك‌مطيعي ممنوع‌التصويري و ممنوع الفعاليتي او را به گردن اصلاح‌طلبان انداخته و معتقدند عملكرد تندروها در دهه شصت كه اصلاح‌طلبان امروز هستند، باعث اين اتفاقات شده است. محمود صادقي، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با انتشار توييتي نسبت به اين جو‌سازي‌ها واكنش نشان داد. محمود صادقي رويكرد امروز جريان اصولگرايي را به مراتب تنگ نظرانه‌تر از رويكرد اصلاح‌طلبان در دهه شصت دانست.

 

واكنش سردار به لير

«پول تركيه بخش زيادي از ارزش خود را از دست داد، درحالي كه تركيه نه تحريم است، نه در تهديد و حتي عضو ناتو نيز هست. كاهش ناگهاني ارزش لير تركيه نشان داد كه وابسته كردن اقتصاد به سرمايه خارجي چگونه ممكن است فرمان اقتصاد يك كشور را از دست دولتمردان آن بيرون بياورد و خطر ساز شود. مقاوم‌سازي اقتصاد مختص ايران نيست. همه كشورهاي منطقه به اين سياست نياز دارند. » محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت‌نظام با انتشار عكسي از خود در اينستاگرام نسبت به كاهش ارزش لير واكنش نشان داد. محسن رضايي دليل افت ارزش واحد پول تركيه را وابستگي به سرمايه خارجي عنوان كرد.

 

اعتراض اينستاگرامي ضرغامي به هندوانه

اگر از كاربران شبكه اجتماعي اينستاگرام باشيد حتما پست‌هاي عجيب رييس اسبق سازمان صدا و سيما در اين شبكه اجتماعي را ديده‌ايد. عكس‌هاي نامتعارف در كنار نوشته‌هاي عجيب، يك پكيج كامل براي تعجب شما از اينستاگرام ضرغامي است. او در جديد‌ترين نو آوري خود همانطور كه در عكس مي‌بينيد، تصويري از يك كودك در حال خوردن هندوانه منتشر كرده و در ذيل اين تصوير به گراني هندوانه معترض شده است. ضرغامي در اينستاگرام نوشت: «ميگن صادرات هندوانه آزاد شده، به همين دليل گرون شده! خواهشا در ماه مبارك رمضان نكنيد! باز ميگن «خواهش» فارسي است. تنوين نمي‌گيره! ول كن بابا. خداييش ما هم در بچگي همينجور هندونه مي‌خورديم و الان هم پاش بيفته، به خصوص در طبيعت همين‌طوري مي‌خوريم!»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون