• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4101 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۹ خرداد

با حكم فرمانده معظم كل قوا انجام شد

انتصاب فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص)

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حكمي امير سرتيپ عليرضا صباحي‌فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (صلي‌الله عليه وآله) آجا منصوب كردند. متن حكم فرمانده كل قوا به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

امير سرتيپ عليرضا صباحي‌فرد

نظر به تعهد و شايستگي و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (صلي‌الله عليه و آله) آجا منصوب مي‌كنم. رشد و استحكام بيش از پيش سازمان پدافندي همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقويت آموزش‌ها، نگهداري به‌روز از ابزار و تجهيزات و استفاده حداكثري از آنها، هوشياري و بهنگام بودن آمادگي‌ها با بهره‌گيري از روش‌هاي متنوع پدافندي در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش ج. ا. ا و بخش‌هاي مرتبط لشكري و كشوري مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات امير سرتيپ فرزاد اسماعيلي در دوره مسووليت تشكر مي‌كنم. توفيق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سيد علي خامنه‌اي- 8 خرداد 1397

 

حاشيه‌اي بر ديدار روز دوشنبه رهبري

دختر منتقد، قرآن هديه گرفت

سحر مهرابي، نماينده نشريات دانشجويي شايد يكي از تندترين سخنرانان ضيافت افطار و ديدار دانشجويان با رهبري بود. او در سخنراني بعداز ظهر دوشنبه از قانون و احياي قانون اساسي سخن گفت. او همچنين از رهبري در مورد 9 سال حصر كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري سال 1388 پرسيد. مهرابي هم مانند بقيه دانشجويان بعد از اتمام سخنراني پيش رهبري رفت.

رهبري از او خواست تا متني كه قرائت شده را به ايشان بدهد و پس از آن رهبري خطاب به اين دانشجو گفتند: «دانشجو‌ها همه بچه‌هاي من هستند». مهرابي هم در اين گفت‌وشنود كوتاه گفت شيرازي است و درخواست يك هديه كرد كه رهبري مي‌گويند «قرآن به شما هديه مي‌دهم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون