• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4102 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۰ خرداد

فضاي مجازي

وزن واقعي فراكسيون ها

«در انتخابات هيات رييسه مجلس وزن واقعي فراكسيون‌ها معلوم شد؛ فراكسيون اصولگرايان ولايي با كسب ۵۴ راي در انتخاب رييس و انصراف كانديداي آنها به نفع كانديداي ديگر و تبليغ براي او از تريبون مجلس هم در عرصه سياست و كسب كرسي‌هاي مجلس هم در اخلاق بازنده شدند.» روز گذشته انتخابات رييس و هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي برگزار شد كه در نهايت علي لاريجاني موفق شد با كسب اكثريت آرا براي يازدهمين بار رييس مجلس شود. محمود صادقي، نماينده مجلس پس از برگزاري اين انتخابات با انتشار توييتي نسبت به عملكرد فراكسيون ولايي انتقاد كرد. صادقي در اين توييت با شرح اتفاقات رخ داده در بهارستان فراكسيون ولايي را به عنوان بازنده اخلاق در انتخابات معرفي كرد.

 

درخواست رمضان‌زاده از دستگاه قضا

«اگر قرار است به پرونده جنايت جنسي عليه كودكان رسيدگي شود، سوال از كودكان را به بازجو و بازپرس نسپاريد. از روانشناسان با تجربه استفاده كنيد تا روحيه بچه‌ها بيش از اين آسيب نبيند.» عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوي دولت اصلاحات با انتشار توييتي درباره جنايت جنسي رخ داده در مدرسه‌اي در منطقه 2 تهران از مسوولان دستگاه قضايي كشور خواست تا از روانشناسان ماهر براي گفت‌وگو با كودكان استفاده كنند.

توهم سقوط ايران

«#ترامپ طبل تو خالي است، اعتبار انجام كارهاي بزرگ را ندارد و اين توهم را هم كه #ايران با تحريم سقوط مي‌كند، #عربستان و #اسراييل در ذهنش انداخته‌اند.» محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با انتشار يك مجموعه توييت بار ديگر به رفتار‌هاي اخير امريكا و متحدانش در برابر ايران واكنش نشان داد. رضايي در اين رشته توييت علاوه بر آنكه ترامپ را طبل تو خالي توصيف كرد نسبت به حملات اخير عربستان به مردم يمن واكنش نشان داد. رضايي در توييت ديگري نوشت: «#عربستان بايد حملات به #يمن را قطع كند. به ملت زير بمباران نمي‌توان گفت بياييد مذاكره كنيد.»

 

تسليت به مناسبت يك خسران

«درگذشت پيشكسوت مطبوعات، ناصر يمين مردوخي جامعه مطبوعاتي ايران را سوگوار كرد. ياد و خاطره اديب و روزنامه‌نگار دلسوز همواره در ذهن مردم و تاريخ مطبوعات كشور ماندگار خواهد ماند. به خانواده، همكاران و جامعه مطبوعاتي اين خسران را تسليت مي‌گويم.» الياس حضرتي، نماينده مردم تهران در مجلس با انتشار توييتي درگذشت ناصر مردوخي، پيشكسوت مطبوعات را تسليت گفت. اين روزنامه‌نگار در سن 86 سالگي با ۶۴ سال سابقه، حضوري پر رنگ در عرصه‌هاي نويسندگي، خبرنگاري و سردبيري رسانه‌ها داشت. او در يك سال گذشته، چندين بار در بيمارستان بستري شده و تحت درمان قرار گرفته بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون